complete mx3 opknappen
Moderator: Moderators
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
-
- Co-Pilot
- Jaapio
- Test-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
Het Project gaat verder! of eigenlijk begin ik weer opnieuw.
na een hoop mankementen aan mijn huidige MX3, deze mankementen komen mede doordat hij echt op leeftijd is. heb ik besloten om deze te vervangen.
Gelukkig kwam ik een leuke mx3 op internet tegen, waar ook een vriend van me in geïnteresseerd was, hij het motorblok, versnellingsbak, aandrijfassen, etc. ik het Chassis en de carrosserie.
nu gaat het om een 1998 met als kleur donker groen.
wat natuurlijk een enorme uitdaging met zich meebrengt, want ik wil de KLZE op OBD1 laten draaien.
vandaag ben ik begonnen met het demonteren van mijn oude vertrouwde mazda.
blok heb ik er al uit, nu de kabelboom nog! morgen weer verder en zal ik proberen te denken aan wat foto's.
na een hoop mankementen aan mijn huidige MX3, deze mankementen komen mede doordat hij echt op leeftijd is. heb ik besloten om deze te vervangen.
Gelukkig kwam ik een leuke mx3 op internet tegen, waar ook een vriend van me in geïnteresseerd was, hij het motorblok, versnellingsbak, aandrijfassen, etc. ik het Chassis en de carrosserie.
nu gaat het om een 1998 met als kleur donker groen.
wat natuurlijk een enorme uitdaging met zich meebrengt, want ik wil de KLZE op OBD1 laten draaien.
vandaag ben ik begonnen met het demonteren van mijn oude vertrouwde mazda.
blok heb ik er al uit, nu de kabelboom nog! morgen weer verder en zal ik proberen te denken aan wat foto's.
"Professional soldiers are predictable, but the world is full of dangerous amateurs"
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: