Plasma tellerplaten en Plasma verwarmingspaneel
Moderator: Moderators
- Jeffmx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: W-city
Ahh en dan kom je er achter dat er ergens een fout zit!!
nu was de eerste keer de hele tellerhuis perfect!
alles deed het, maar toen ik zag dat de platen er niet helemaal recht in zaten heb ik alle 3 de klokjes een slagje los gedraaid aan de achter kant en heb alle 3 de klokjes een heel klein stukje verschoven.
De platen zitten er in en ze zitten er recht in de tellers kunnen dus niet blijven hangen!
maar nu het probleem!
alle tellers doen het behalve de brandstof wijzer, als ik het contact aan zet dan zie je het wijzertje nauwelijks verschuiven maar na 3 minuten staat hij ergens boven in.
ik heb me kop gebroken over dit probleem en snap het nog steeds niet!
is dit probleem bekend, en weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?
nu was de eerste keer de hele tellerhuis perfect!
alles deed het, maar toen ik zag dat de platen er niet helemaal recht in zaten heb ik alle 3 de klokjes een slagje los gedraaid aan de achter kant en heb alle 3 de klokjes een heel klein stukje verschoven.
De platen zitten er in en ze zitten er recht in de tellers kunnen dus niet blijven hangen!
maar nu het probleem!
alle tellers doen het behalve de brandstof wijzer, als ik het contact aan zet dan zie je het wijzertje nauwelijks verschuiven maar na 3 minuten staat hij ergens boven in.
ik heb me kop gebroken over dit probleem en snap het nog steeds niet!
is dit probleem bekend, en weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?
als het goed is is de brandstof niet digitaal, dus hij zakt ook niet als het contact er af is.
Als het contact er op gezet word hoort hij gewoon te blijven staan waar hij stond toen je de auto afzette.
maar heb je het klokje losgeschroefd? met die 2 kleine zwarte op de voorkant van de plaat? dan kan je hem namelijk wel verkeerd zetten.
Als het contact er op gezet word hoort hij gewoon te blijven staan waar hij stond toen je de auto afzette.
maar heb je het klokje losgeschroefd? met die 2 kleine zwarte op de voorkant van de plaat? dan kan je hem namelijk wel verkeerd zetten.
- Jeffmx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: W-city
Ik heb die zwarte schroefjes wel er uit gedraaid omdat de plaat er in moest.
Het enige probleem is dat hij was goed, alleen omdat de plaat niet mooi zat heb ik aan de achterkant de schroefjes een slagje los gedraaid waardoor ik de plaat nog en heel klein stukje heb kunnen draaien, vervolgens aan de voorkant de schroevjes ook een slagje los gedraaid waardoor ik de plaat redelijk goed heb kunnen krijgen.
Maar voordat ik dit deed was hij goed en deed hij het gewoon zoals hij het moest doen, en de brandstof meter stond wel iets verkeerd maar toen ik het contact om zette zag je de meter een klein stukje zakken, zoals hij stond.
Maar het probleem is nu dus dat de brandstof meter heel langzaam stijgt en bij het aanzetten van groot licht springt de temperatuur meter vol naar boven.
Dus geen idee waar deze rare storing weg komt.
Al moet ik wel zeggen dat er geen koelvloeistof in het blok zit omdat de radiateur lek is.
Het enige probleem is dat hij was goed, alleen omdat de plaat niet mooi zat heb ik aan de achterkant de schroefjes een slagje los gedraaid waardoor ik de plaat nog en heel klein stukje heb kunnen draaien, vervolgens aan de voorkant de schroevjes ook een slagje los gedraaid waardoor ik de plaat redelijk goed heb kunnen krijgen.
Maar voordat ik dit deed was hij goed en deed hij het gewoon zoals hij het moest doen, en de brandstof meter stond wel iets verkeerd maar toen ik het contact om zette zag je de meter een klein stukje zakken, zoals hij stond.
Maar het probleem is nu dus dat de brandstof meter heel langzaam stijgt en bij het aanzetten van groot licht springt de temperatuur meter vol naar boven.
Dus geen idee waar deze rare storing weg komt.
Al moet ik wel zeggen dat er geen koelvloeistof in het blok zit omdat de radiateur lek is.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Dat probleem heb ik ook haha.
Helaas nog altijd niet opgelost.
Brandstofwijzer geeft altijd vol aan (en helaas is dat niet de werkelijkheid)
Ben op een gegeven moment gewoon op mijn dagteller gaan rijden.
Helaas nog altijd niet opgelost.
Brandstofwijzer geeft altijd vol aan (en helaas is dat niet de werkelijkheid)
Ben op een gegeven moment gewoon op mijn dagteller gaan rijden.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences