Winterbanden tips?
Moderator: Moderators
Winterbanden tips?
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een beetje redelijke winterbanden. Ik heb maat 215/40/17.
Iemand nog tips over winkels/maten ed.? Kan ik bijvoorbeeld dikkere plaatsen zonder probleem?
Ik zoek gewoon een setje waarmee ik een paar winters door kan komen, eventueel met velg.
Zie advertentie.
http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/vie ... hp?t=12111
Ik ben op zoek naar een beetje redelijke winterbanden. Ik heb maat 215/40/17.
Iemand nog tips over winkels/maten ed.? Kan ik bijvoorbeeld dikkere plaatsen zonder probleem?
Ik zoek gewoon een setje waarmee ik een paar winters door kan komen, eventueel met velg.
Zie advertentie.
http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/vie ... hp?t=12111
-
- Co-Pilot
Ik heb zelf ook gedacht aan winterbanden, maar dat was voor mij simpelweg te duur! Blijkbaar is die maat(zelfde als ik heb) een dure maat.
En dan natuurlijk de keuze over welke band je wilt kopen. Naar mijn gevoel is een goedkope band gewoon precies wat je ervoor krijgt!. Je kunt natuurlijk ook over de top gaan waar de prijs kwaliteit weer zakt(zie anwb tests)
En dan natuurlijk de keuze over welke band je wilt kopen. Naar mijn gevoel is een goedkope band gewoon precies wat je ervoor krijgt!. Je kunt natuurlijk ook over de top gaan waar de prijs kwaliteit weer zakt(zie anwb tests)
Weet iemand of banden met velg bedoeld voor een MX-5 maat 175/65R14 ook op een MX3 kunnen?
Ik rijd nu op 17 inch, dus dan komt die 14 nogal lullig over. Desalniettemin rij ik liever dan ik glij. Mja, hoe hard laat je zo'n klein bandje draaien?
Al is de band een stuk dikker dan de 215/40/17 die er nu onder zit.
Ik rijd nu op 17 inch, dus dan komt die 14 nogal lullig over. Desalniettemin rij ik liever dan ik glij. Mja, hoe hard laat je zo'n klein bandje draaien?
Al is de band een stuk dikker dan de 215/40/17 die er nu onder zit.
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot