Pieter AKA Yellow
Moderator: Moderators
- Be_Easy
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Contacteer:
Denk ook dat mike hierin gelijk heeft!
Sowieso nu "winterstop" en tijd om het een plek te geven.
Wellicht het volgend seizoen starten samen met Pieter.
Dat zal tegen die tijd vast goed geregeld worden door het Mod team van de club.
Sowieso nu "winterstop" en tijd om het een plek te geven.
Wellicht het volgend seizoen starten samen met Pieter.
Dat zal tegen die tijd vast goed geregeld worden door het Mod team van de club.
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
hoi iedereen,
Als oud- clublid heb ik het nieuws op de site al een tijdje niet meer gevolgd en was serieus geschokt toen ik een mail ontving van Mike over het verlies van Pieter.
Pieter en ik konden het niet altijd goed met elkaar vinden maar het was een gouden kerel. En vooral in Belgie een mooie tijd met elkaar beleefd.
Namens Mariel en mij gecondoleerd met het verlies van Pieter en wensen wij de familie en naaste clubleden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
René aka. Parajoy
Als oud- clublid heb ik het nieuws op de site al een tijdje niet meer gevolgd en was serieus geschokt toen ik een mail ontving van Mike over het verlies van Pieter.
Pieter en ik konden het niet altijd goed met elkaar vinden maar het was een gouden kerel. En vooral in Belgie een mooie tijd met elkaar beleefd.
Namens Mariel en mij gecondoleerd met het verlies van Pieter en wensen wij de familie en naaste clubleden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
René aka. Parajoy