Pieter AKA Yellow
Moderator: Moderators
Het was echt een hele mooie dienst en een goed en gepast afscheid.
ricardo en ik waren zeer vereerd om deel te mogen zijn van dit bijzondere afscheid.
De speeches waren echt super mooi.
Ricardo en ik wensen de familieleden en andere naasten van Pieter nog heel veel sterkte.
Groetjes Brigitte en Ricardo
ricardo en ik waren zeer vereerd om deel te mogen zijn van dit bijzondere afscheid.
De speeches waren echt super mooi.
Ricardo en ik wensen de familieleden en andere naasten van Pieter nog heel veel sterkte.
Groetjes Brigitte en Ricardo
-
- New member
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Het was een zeer mooi en emotioneel afscheid.
Gisteren kwam nogmaals de realisatie dat dit echt werkelijkheid was.
Mijn complimenten voor Michael en Claudia (en alle jongens van de loods) voor de organisatie. De hele uitvaart was echt in Pieter style.
Gisteren kwam nogmaals de realisatie dat dit echt werkelijkheid was.
Mijn complimenten voor Michael en Claudia (en alle jongens van de loods) voor de organisatie. De hele uitvaart was echt in Pieter style.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
- Test-Pilot
-
- Test-Pilot
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- zilverbird
- Co-Pilot
Hallo allemaal
Ja vreselijk om te lezen en tevens onbegrijpelijk ik had een paar keer het genoegen samen een route te mogen rijden met Pieter, helaas lees ik het nu pas was zelf opgenomen in het zieken huis met nierstenen alles is nu goed, en was zeker gekomen maar was toen zelf herstellend van operatie.
Wil toch nog even iedereen condoleren hier en de familie.
We hebben zeker met hem en om hem kunnen lachen we zullen hem zeker missen.
Het hoe en waarom zal altijd iets zijn dat niemand zal weten en het waarom.
Maar Pieter ik hoop dat jij nu rondt rijdt in een dikke en vette mx-3 daar boven.
zilverbird
Frank
Ja vreselijk om te lezen en tevens onbegrijpelijk ik had een paar keer het genoegen samen een route te mogen rijden met Pieter, helaas lees ik het nu pas was zelf opgenomen in het zieken huis met nierstenen alles is nu goed, en was zeker gekomen maar was toen zelf herstellend van operatie.
Wil toch nog even iedereen condoleren hier en de familie.
We hebben zeker met hem en om hem kunnen lachen we zullen hem zeker missen.
Het hoe en waarom zal altijd iets zijn dat niemand zal weten en het waarom.
Maar Pieter ik hoop dat jij nu rondt rijdt in een dikke en vette mx-3 daar boven.
zilverbird
Frank
- Mx3 maniac
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1995
- Contacteer:
DAMN pieter wtf heb je gedaan, waarom lees ik dit nu pas had zo graag bij de begafenis geweest, familie en alle mx3 leden gecondoleerd en sterkte toegewenst
Pieter ik ga je ontzettend missen, je was altijd de vrolijke gek op iedere meeting ik zal alle momenten samen met jou voor altijd koesteren en zal je voor eeuwig bij me dragen. in mijn hart en in mijn gedachten
we zullen je missen maar niet vergeten
en ik stel voor om iets te gaan doen ter ere aan pieter
dus als er ideeën zijn laat ze horen
Pieter ik ga je ontzettend missen, je was altijd de vrolijke gek op iedere meeting ik zal alle momenten samen met jou voor altijd koesteren en zal je voor eeuwig bij me dragen. in mijn hart en in mijn gedachten
we zullen je missen maar niet vergeten
en ik stel voor om iets te gaan doen ter ere aan pieter
dus als er ideeën zijn laat ze horen
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked