gaatje in de uitlaat
Moderator: Moderators
-
- New member
- Contacteer:
gaatje in de uitlaat
hallo
hoe kunnen we dit nu tijdelijk oplossen zodat we kunnen rijden tot hij hersteld kan worden zoals het zou moeten
hoe kunnen we dit nu tijdelijk oplossen zodat we kunnen rijden tot hij hersteld kan worden zoals het zou moeten
had precies het zelfde, klinkt toch super vet zo?
Weet niet of je het met een pijpje makkelijk gemaakt krijgt, ik heb een compleet nieuw deel gekocht via www.winparts.nl was niet duur ook.
Weet niet of je het met een pijpje makkelijk gemaakt krijgt, ik heb een compleet nieuw deel gekocht via www.winparts.nl was niet duur ook.
- sjaakk91
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
robin-mx3 schreef:had precies het zelfde, klinkt toch super vet zo?
Dat is een paar dagen leuk. Ik heb zelf een stukje zonder uitlaat, ook zonder kat, gereden. Moest even een middendemper vervangen, toch even starten hoe het klinkt. Toen een stukje gereden, heb er toch wel een beetje van genoten, had alleen tot 4000-5000toeren niet veel vermogen.
sjaakk91 schreef:robin-mx3 schreef:had precies het zelfde, klinkt toch super vet zo?
Dat is een paar dagen leuk. Ik heb zelf een stukje zonder uitlaat, ook zonder kat, gereden. Moest even een middendemper vervangen, toch even starten hoe het klinkt. Toen een stukje gereden, heb er toch wel een beetje van genoten, had alleen tot 4000-5000toeren niet veel vermogen.
Ik heb dat ook gedaan, was compleet doof!
Heb maar met herriestoppers in gereden, was gewoon niet grappig meer.
(en constant bidden dat je geen politieagent tegen komt )