Klokje reset
Moderator: Moderators
- Speldenknop
- Co-Pilot
Klokje reset
Sinds een tijdje staat mijn klokje op 0:00 te knipperen wanneer ik mn motor 's ochtends start. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Dat was het aflopen van de zelfdestruction mode, binnen nu en onbepaalde tijd ontploft je auto
Nee, zonder grap, denk dat misschien je je intrieur zekering even moet nalopen, misschien dat er ergens kortsluiting in je dashboard zit?
Nee, zonder grap, denk dat misschien je je intrieur zekering even moet nalopen, misschien dat er ergens kortsluiting in je dashboard zit?
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
- Speldenknop
- Co-Pilot
- SkippyMX3
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
Ik heb een soort gelijk probleem.
Mijn klokje reset elke keer. Ook doet mijn binnenverlichting het niet. Gewone dashboard verlichting volgens mij wel....
Mijn auto staat al een hele tijd stil op mn werk ivm met opknappen en k heb mn rijbewijs nog niet. Maar hij start wel gewoon dus t is niet mn accu
Help!!!!
Mijn klokje reset elke keer. Ook doet mijn binnenverlichting het niet. Gewone dashboard verlichting volgens mij wel....
Mijn auto staat al een hele tijd stil op mn werk ivm met opknappen en k heb mn rijbewijs nog niet. Maar hij start wel gewoon dus t is niet mn accu
Help!!!!
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: