Ik las trouwens vandaag wat op internet over reparatie setjes voor dit onderdeel maar heb die zo snel even niet gevonden verder,
is zo'n reparatie set een aanrader of ben ik beter uit met gewoon een nieuwe remcilinder?
Reparatieset kan ook, krijg je nieuwe cupjes en veren enzo. maar ja hoe is de cilinder zelf vanbinnen? Is altijd afwachten of het dan weer goed komt. Beter een gebruikte kopen.Nieuwe originele kost € 388.- En een reparatieset kost € 130.- Zijn weinig problemen van bekend. Wat is er met jou hooftremcilinder aan de hand?
De mijne lekt behoorlijk maar goed voor 35 euro bij de sloop ga ik niet moeilijk doen met een reparatie kit :P
Nieuwe onderdelen bij de dealer zijn echt belachelijk in prijs..
Lekt? hoe kan een hooftremcilinder nou lekken? Als hij via de cupjes lekt, dan komt het in je rembekrachtiger terecht. Of hij lekt uitwendig, maar dat kan alleen aan de leiding aansluitingen, of is het reservoir lek? waar lekt hij dan presies?
Hij kan wel lekken, zelf met een mx-3 1.6 gehad. Remblokken vervangen, ik trap druk en de secundaire cup klapte en potje liep zo leeg idd voor 35 euro op de sloop toen andere geregeld problem solved.
idd ik heb voor 35 euro op de sloop eentje gehaald en het remvloeistof probleem is voorbij.
Ik had verwacht veel duurder uit te zijn dus dat is een mooie meevaller