een zeer pijnlijk en moeilijk afscheid.

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

een zeer pijnlijk en moeilijk afscheid.

Bericht door mx3freak »

Lieve mensen en medeliefhebbers van een zeer unieke sport coupe,

Vandaag was het dan zover, na 11 jaar is voor mij een tijdperk afgesloten.
met tranen in mijn ogen zit ik dit de typen, nooit gedacht dat het zo een impact op me zou hebben, maar mijn unieke en in mijn ogen de meest speciale en opvallende mx3 uit nederland en omstreken is zojuist voor de laatste keer van mijn oprit gereden. Mijn hele ziel en zaligheid zit in die auto en het was dus zeer pijnlijk toen ik mijn sleutels niet meer de mijne mocht noemen.
het is serieus net alsof een dierbare uit me leven is verdwenen, kan het dus slecht bevatten, ze was echt een deel van mij, een deel van mijn leven.

ik heb er werkelijk alles mee gedaan, shows, evenementen, circle of gold, full color reportages in 3 tuning bladen, prijzen mee gewonnen, op tv mee geweest, ground zero demo wagen, echt van alles dus. er is onnoemelijk veel bloed, zweet en tranen ingestoken, en een hele berg geld, maar het was het meer dan waard!!

Ik wil verder iedereen hier bedanken voor de mooie tijd en alle leuke evenementen en meetings waar we allemaal zijn geweest in de loop van de jaren. heb er echt van genoten ondanks dat ik wegens gezondheidsproblemen de laatste tijd niet echt betrokken ben gebleven bij deze fantastische liefhebbers club!

liefs, jasper, stephanie en kids....
x
even a broken clock gets to be right twice a day.
jeff88
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2010, 19:30
Locatie: nunspeet

Bericht door jeff88 »

hey jasper

Gefeliciteerd met de verkoop van je auto. Hoop dat de persoon die hem nu bezit er net zoveel voor over heeft als jij had. Persoonlijk was het voor mij gewoon niet wat ik zocht. Succes met alles.

mvg,
jeff
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

He Jasper, mooi dat je mx verkocht hebt, leuk en toch jammer..

Maargoed ik hoop en ik verwacht dat we elkaar wel weer op een meeting tegen zullen komen :bier:

wat komt er voor terug?

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
Be_Easy
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Be_Easy »

Gefeliciteerd met de verkoop,
Las net dat hij naar een jongen in eindhoven is gegaan dus zal hem voor je in de gate houden ;)
Heb je hem gewezen op de club?
Gr
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Plaats reactie