Wiimpos, ff voorstellen :D
Moderator: Moderators
Hey Wim,
Proficiat met je mx, hij ziet er wel netjes uit.
Ja de 1.6 is wel jammer. Ik heb er zo ook 2 gehad!
In ieder geval moeten we mss eens afspreken, ik woon in zoersel.
Dan kunnen we evt wat tips of onderdelen uitwisselen.
Ben blij ook een mx-3 fan hier in mijn omgeving te ontmoeten.
De mx-3 is in Nederland veel populairder...
Mvg
Joeri
Proficiat met je mx, hij ziet er wel netjes uit.
Ja de 1.6 is wel jammer. Ik heb er zo ook 2 gehad!
In ieder geval moeten we mss eens afspreken, ik woon in zoersel.
Dan kunnen we evt wat tips of onderdelen uitwisselen.
Ben blij ook een mx-3 fan hier in mijn omgeving te ontmoeten.
De mx-3 is in Nederland veel populairder...
Mvg
Joeri
Kl-ze is great!!!
Helaas al een downdate...
Gisteren door wegenwerken hier een omleiding moeten volgen.
Hier moest ik dus een redelijk hoge borduur op en men voorbumper kwam net niet hoog genoeg..
resultaat: rechter stadslichtje er uit gekomen, strobo er uit gekomen en stuk gegaan en wat barstjes in men bumper die nog niet eens af was
Gisteren door wegenwerken hier een omleiding moeten volgen.
Hier moest ik dus een redelijk hoge borduur op en men voorbumper kwam net niet hoog genoeg..
resultaat: rechter stadslichtje er uit gekomen, strobo er uit gekomen en stuk gegaan en wat barstjes in men bumper die nog niet eens af was
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Wiimpos, Nieuwe Foto's.
U vraagt Wij draaien
Dit zijn wat foto's van een paar dagen geleden.
ze zijn wel met de gsm genomen dus kwaliteit is soms wat minder.
Laat gerust weten wat jullie er al van vinden
Grtz Wim.
Dit zijn wat foto's van een paar dagen geleden.
ze zijn wel met de gsm genomen dus kwaliteit is soms wat minder.
Laat gerust weten wat jullie er al van vinden
Grtz Wim.
wiimpos schreef:Thanks !!
enja ik kon het ook niet meer missen dus maar weer een mx-3 gekocht :p
maar ik heb er ondertussen wel wat spijt van dat ik niet weer een V6 heb gekocht.. het is toch niet hetzelfde met een 1600cc...
Dus wie weet komt een V6 nog wel terug
ben jij gek, gewoon een 1600 turbo bouwen
Wie laag wil zijn, moet omrijden
jeroidMX3 schreef:ben jij gek, gewoon een 1600 turbo bouwen
Heb ik ook al aan gedacht maar dat is in België echt onbegonnen werk met die rot keuring hier...
en daarom, een V6 kopen en KLZE er in leggen is de beste optie.
Daar merken ze toch niets van en de PK's zijn toch aanwezig
Maar dat wordt dan zeker iets voor wat later