Een Paar Dingetjes......
Moderator: Moderators
-
- Test-Pilot
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 29 apr 2011, 20:06
Een Paar Dingetjes......
Deze auto monteur komt er niet meer uit....
Mijn probleempjes..
Keer op keer als ik de koppelings pedaal stationair in trap dan zakt het toerental.. ong 400 rpm. laat ik hem los dan gaat die keurig weer naar 800 rpm
(beetje vreemnd) maakt ook niet uit als het een koude of warme motor is.
En nog iets waar ik me een beetje meer zorgen over maak.
Ik sta stil,, ik ga weg rijden,,, Kijk in spiegel,,,, Ik zie niks???..... wrom niet???? BLAUWE ROOK....
Dat doet die maar af en toe maar goed het is wel vervelend als je vriendin achter je rijdt in een cabrio,,, geheghe ( was wel lache )
ik zat eigenlijk te denken aan mijn zuigerveren die versleten zijn... Nu kan ik geen compressie test doen omdat onze stageloper het apparaat heeft laten vallen ow ja Bougie van de 1e cilinder heeft sterke olie sporen.
Andere mogelijk heden om te controleren??
Nog 1 klein dingetje..
De handelaar van wie ik hem heb gekocht heeft de teller met ruim 90.000km terug gedraait #@$!$%^
Zou ik nog na 4 maanden iets kunnen doen tegen hem ???
Any Ideas??
Gr Maarten
Mijn probleempjes..
Keer op keer als ik de koppelings pedaal stationair in trap dan zakt het toerental.. ong 400 rpm. laat ik hem los dan gaat die keurig weer naar 800 rpm
(beetje vreemnd) maakt ook niet uit als het een koude of warme motor is.
En nog iets waar ik me een beetje meer zorgen over maak.
Ik sta stil,, ik ga weg rijden,,, Kijk in spiegel,,,, Ik zie niks???..... wrom niet???? BLAUWE ROOK....
Dat doet die maar af en toe maar goed het is wel vervelend als je vriendin achter je rijdt in een cabrio,,, geheghe ( was wel lache )
ik zat eigenlijk te denken aan mijn zuigerveren die versleten zijn... Nu kan ik geen compressie test doen omdat onze stageloper het apparaat heeft laten vallen ow ja Bougie van de 1e cilinder heeft sterke olie sporen.
Andere mogelijk heden om te controleren??
Nog 1 klein dingetje..
De handelaar van wie ik hem heb gekocht heeft de teller met ruim 90.000km terug gedraait #@$!$%^
Zou ik nog na 4 maanden iets kunnen doen tegen hem ???
Any Ideas??
Gr Maarten
Waarom Moeilijk Doen Als het Makkelijk Kan.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Ja, je zou inderdaad een compressietest moeten doen.
Tevens kan je kijken of je koelvloeistof bij je olie ziet zitten.
Wat betreft terugdraaien. Zoals ik al eerder zei, ik zou teruggaan en verkoper confronteren. Eventueel rechtsbijstand eens bellen en kijken hoe sterk je zaak is.
Tevens kan je kijken of je koelvloeistof bij je olie ziet zitten.
Wat betreft terugdraaien. Zoals ik al eerder zei, ik zou teruggaan en verkoper confronteren. Eventueel rechtsbijstand eens bellen en kijken hoe sterk je zaak is.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- lenny-v
- Moderator
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Dordrecht
Je inlaatspruitstuk en je hoofdremcilinder werken op hetzelfde vacuum, Je remvloeistof en koppelingsvloeistof zitten in 1 reservoir. Dus het zit verbonden emt elkaar, ik weet neit precies hoe het van binnen werkt omdat ik het nog nooit goed heb bekeken maar dit zou je wel eens in de goeie richting kunnen helpen. Zit er uberhaupt wel genoeg vloeistof in het potje? :P
Voor wat die olie betreft...doe even wat tests of je koppaking nog goed is, gister bij een 626 gehad, zelfde probleem
En na 4 maanden kan je er niks aan doen, als je de auto via marktplaats o.i.d hebt gekocht kan je het die instantie altijd melden dan gaat die verkoper op een blacklist als je geluk hebt
Voor wat die olie betreft...doe even wat tests of je koppaking nog goed is, gister bij een 626 gehad, zelfde probleem
En na 4 maanden kan je er niks aan doen, als je de auto via marktplaats o.i.d hebt gekocht kan je het die instantie altijd melden dan gaat die verkoper op een blacklist als je geluk hebt
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
-
- Test-Pilot
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 29 apr 2011, 20:06
ik heb al wel gezien dat mijn remvloeistof NODIG ververst moet worden..
het is nu echt vies bruin achtige kleur het zou miss in de richting wel kunnen zitten..
meteen ff kijken.
En over de koppakking, ik denk eigenlijk niet dat die kapot/lek is. maar ik zal voor de zekerheid even testen.. je weet maar nooit..
Ik heb nu wel gemerkt dat mijn auto trager wordt maar jah ik kan geen compressie test doen (stage loper ) want ik verdenk mijn zuigerveren..
Bedankt voor de reactie ik zal morgen meteen ( na 5 uur natuurlijk) mn auto op de brug zetten..
Gr
het is nu echt vies bruin achtige kleur het zou miss in de richting wel kunnen zitten..
meteen ff kijken.
En over de koppakking, ik denk eigenlijk niet dat die kapot/lek is. maar ik zal voor de zekerheid even testen.. je weet maar nooit..
Ik heb nu wel gemerkt dat mijn auto trager wordt maar jah ik kan geen compressie test doen (stage loper ) want ik verdenk mijn zuigerveren..
Bedankt voor de reactie ik zal morgen meteen ( na 5 uur natuurlijk) mn auto op de brug zetten..
Gr
Waarom Moeilijk Doen Als het Makkelijk Kan.
-
- Test-Pilot
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 29 apr 2011, 20:06