Sinds de vorige gedaan:
- EBC Ultimax remblokken rondom (remt ERRUG lekker!)
- SRD crossmember voorkant
- Performance crossmember achter
- Walbro pomp gemonteerd
De walbro heeft er voor gezorgd dat de benzinedruk nu weer terug is van 4 naar 3 bar en de WOT A/F ratio van 14,5 naar 13,2 is gegaan. Ben nu erg benieuwd naar de bankdag de 12e in goes. Laat ik het zo zeggen, vorige keer had ik 189PK. Nu met die nieuwe pomp MERK ik duidelijk verschil! In zn 1 is hij nu écht niet meer te houden. Dus moet toch wel wat pk'tjes winst gehaald hebben.
Ook heb ik een nieuwe tacho besteld. Zown "mooie" grote van type-r..

Mijn standaard tacho doet namelijk niets meer en een shiftindicator is ook wel lekker..

Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een mooi setje velgen en banden voor het circuit, maar heb besloten om deze bandjes te bestellen:

Ik rij niet zo veel km's er mee en ga dit jaar 2 keer het circuit op, dus zijn dit geschikte banden om er onder te houden.
Dus nu even afwachten tot alles binnen is.
Dan moet ik daarna alleen nog een oplossing bedenken voor mijn lekkende versnellingsbak. (Pakking tussen de beide helften lekt)
En dan komt er nog een BUTS stickerwerk bij.
Ten eerste om mijn tweede hobby te promoten, GAMEN!:
- Op de deuren komt aan beide kanten zo groot mogelijk #85 en op de achter spatboarden NoBS. Dit is nu al ruim 7 jaar de clan waar ik al mijn spellen online mee speel.
- Ook op de achter spatboarden "Cascade".. De naam voor mijn mx..
- Onder op de deuren komt MZD-Styling.nl
- Op de zijkant van de achterruit komt dan de Monkeyrollers sticker.
- Op mijn zijruit natuurlijk mijn naam en land (ey, circuitauto hea..)
En heb een setje sleep stroppen besteld. Deze bevestig je aan de sleepogen om hem makkelijker uit de berm te slepen in geval van nood..