Project custom color stock tellerplaten
Moderator: Moderators
Project custom color stock tellerplaten
Net als D-Pac wou ik ook de stock tellerplaten aan gaan aanpassen.
Dit omdat mijn indiglo aanliepen, en ik witte platen toch niet zo mooi (meer) vind.
Ik ben begonnen met de witte laag op de achterkant van de platen te verwijderen, het is een soort dimlaag. De groene laag, kon ik niet verwijderen, is erg dik en als je die helemaal weg schuurt verniel je de platen volgens mij.
kleur test:
Dit omdat mijn indiglo aanliepen, en ik witte platen toch niet zo mooi (meer) vind.
Ik ben begonnen met de witte laag op de achterkant van de platen te verwijderen, het is een soort dimlaag. De groene laag, kon ik niet verwijderen, is erg dik en als je die helemaal weg schuurt verniel je de platen volgens mij.
kleur test:
Laatst gewijzigd door JForce op 23 apr 2011, 19:48, 3 keer totaal gewijzigd.
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
Brutus schreef:Enige updates rond om deze mod?
Hoe heb je die witte laag zo mooi verwijderd ?
Alvast bedankt.
Greetings Btutus.
heb wat weinig tijd :P
ik heb aceton gebruikt, sommige mensen vinden dat te gevaarlijk want het bijt door het plastic.
eerst geprobeerd met mes idd, maar dat duurde me veels te lang.
toen op hoop van zegen aceton erop, nou je komt echt niet door die groene laag heen daarmee. Het is geen zoutzuur iig :P
edit: updates deze week, damn laatste post in jan had niet verwacht dat school zo druk zou worden
Update
Ten eerste dit heb ik gebruikt voor het verwijderen van de witte laag moet aceton in zitten anders werkt het niet.
Let wel dat aceton door plastic bijt en dus misschien niet geschikt is voor andere auto's tellerplaten, just sayin.
Voor de mx is het veilig het spul was niet sterk genoeg om door de groen laag te gaan maar wel voor de witte dus.
LED materialen
LED met weerstand
LED's in tellerhuis
Nieuw Visorplaatje voor de klok
Nieuw en Oud
Visor geplaats
De knipperlichten
Resultaat voor vandaag:
De foto's zijn buiten overdag in de schaduw genomen, s' nachts zal het er nog beter uitzien.
Klokje(zoals je ziet moet de temp en benzine nog)
Verlichting uit
Verlichting aan
Knipperlichten:
UIT
AAN
BEFORE(s' nachts)/AFTER(overdag)
Wat moet nog:
-Benzine en temp
-Accu, handrem, etc
-evt het kachelpaneel
Ten eerste dit heb ik gebruikt voor het verwijderen van de witte laag moet aceton in zitten anders werkt het niet.
Let wel dat aceton door plastic bijt en dus misschien niet geschikt is voor andere auto's tellerplaten, just sayin.
Voor de mx is het veilig het spul was niet sterk genoeg om door de groen laag te gaan maar wel voor de witte dus.
LED materialen
LED met weerstand
LED's in tellerhuis
Nieuw Visorplaatje voor de klok
Nieuw en Oud
Visor geplaats
De knipperlichten
Resultaat voor vandaag:
De foto's zijn buiten overdag in de schaduw genomen, s' nachts zal het er nog beter uitzien.
Klokje(zoals je ziet moet de temp en benzine nog)
Verlichting uit
Verlichting aan
Knipperlichten:
UIT
AAN
BEFORE(s' nachts)/AFTER(overdag)
Wat moet nog:
-Benzine en temp
-Accu, handrem, etc
-evt het kachelpaneel
Laatst gewijzigd door JForce op 25 apr 2011, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.