@sjaakk91.
Moderator: Moderators
- sjaakk91
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
Ik heb vandaag de witte plekken op mijn voorbumper weggewerkt. Even met een rode spuit bus. Is wel een kleine kleur verschil, op afstand niet zichtbaar. Maar het valt van dichtbij op niet heel veel op. Die witte plekken daar in tegen. En heb mijn profiel foto's bijgewerkt, zodat die ook weer up to date zijn.
- sjaakk91
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
Ik ben nu ff opzoek naar een andere kleine goedkope auto of gewoon weer een mx3. Ik heb op de snelweg een fout gemaakt. Nu doet hij het niet meer. Gelukkig is het een éénzijdige ongeluk gebleven. Ik rijd in een bocht met wat snelheid, overstuur en hij was niet meer te houden. Mijn band LV was van de velg af geklapt. Ik heb ook te lang met een kapotte wiellager RV rond gereden. Dus ik denk dat die vast sloeg en overstuur veroorzaakte. En heel ironisch als ik thuis kom ligt het wiellager klaar.
Volgende foto's zijn niet voor mensen met een zwakke maag
http://www.mijnalbum.nl/Album=EYEVDSR6
Als er nog mensen zijn die iets nodig hebben kunnen ze een pb sturen met wat ze nodig hebben en wat ze er voor bieden. Daarbij zeg ik niet dat ik het ook verkoop want ik ga zelf ook een groot gedeelt er uit en afhalen.
Weet iemand toevallig een bedrijf dat Carbon kan repareren? Of is dat niet mogelijk?

Volgende foto's zijn niet voor mensen met een zwakke maag

http://www.mijnalbum.nl/Album=EYEVDSR6
Als er nog mensen zijn die iets nodig hebben kunnen ze een pb sturen met wat ze nodig hebben en wat ze er voor bieden. Daarbij zeg ik niet dat ik het ook verkoop want ik ga zelf ook een groot gedeelt er uit en afhalen.

Weet iemand toevallig een bedrijf dat Carbon kan repareren? Of is dat niet mogelijk?
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: