En kijk eens in de FAQ, daar staat ook een heleboel over de verschillende type motorblokken..
Groetjes M&M
turbo voor de mx-3 1.8 v6
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen
Nou 1.8 turbo zit er niet in heb me blok uit elkaar gehaald nieuwe koppakking alles erop koppen schoon nieuwe klepseals erop.
Dit omdat de motor een 1.5 liter olie in een week verbruik maar het blijft het zelfde al me klze geld zit erin voor niks.
Nu waarschijnlijk de auto te koop zetten aangezien ik het geld niet meer heb voor me klze(turbo).
Meschien staat de custom mx3 binnenkort op marktplaats;)
Dit omdat de motor een 1.5 liter olie in een week verbruik maar het blijft het zelfde al me klze geld zit erin voor niks.
Nu waarschijnlijk de auto te koop zetten aangezien ik het geld niet meer heb voor me klze(turbo).
Meschien staat de custom mx3 binnenkort op marktplaats;)
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen
Ja dat geld heb ik gebruikt voor dit blok omdat ik nog niet genoeg geld had voor een complete motorswap naar klze.
En het reviseren enzo hebben we allemaal zelf gedaab op de poetsbrug dus de man uren hoefde ik niet te betalen.
En een lening aansluiten voor een motorblok daar begin ik niet aan, dus dan word het waarschijnlijk voor een super goedkoop spotprijsje op marktplaats te koop neer gezet met zeer veel pijn in het hart.
En het reviseren enzo hebben we allemaal zelf gedaab op de poetsbrug dus de man uren hoefde ik niet te betalen.
En een lening aansluiten voor een motorblok daar begin ik niet aan, dus dan word het waarschijnlijk voor een super goedkoop spotprijsje op marktplaats te koop neer gezet met zeer veel pijn in het hart.
mx3hoogeveen schreef:Ja dat geld heb ik gebruikt voor dit blok omdat ik nog niet genoeg geld had voor een complete motorswap naar klze.
En het reviseren enzo hebben we allemaal zelf gedaab op de poetsbrug dus de man uren hoefde ik niet te betalen.
En een lening aansluiten voor een motorblok daar begin ik niet aan, dus dan word het waarschijnlijk voor een super goedkoop spotprijsje op marktplaats te koop neer gezet met zeer veel pijn in het hart.
Wat heb je nou voor die revisie betaald dan? En dat allemaal om een turbo op een 1.8 te hangen?

- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen
De revisie zelf koste mij ongeveer 650 euro exclu koppakking set.
Nee dit deed ik omdat de motor enorm veel olie verbruikt ongeveer 1,5l in een week.
Maar heb het zelfde probleem nog steeds enorm veel zwart/blauwe rook bij het optrekken en bij circa 3200 toeren tot 4000 toeren bijna geen trek vermogen
Nee dit deed ik omdat de motor enorm veel olie verbruikt ongeveer 1,5l in een week.
Maar heb het zelfde probleem nog steeds enorm veel zwart/blauwe rook bij het optrekken en bij circa 3200 toeren tot 4000 toeren bijna geen trek vermogen