SstennizZ goes KLZE
Moderator: Moderators
Tja, het had gekund als er meer tijd was. Nadeel is dat die vulling (industriele kit) een uithardings tijd heeft van een aantal dagen. Daarna is het zo hard als PU.
We kunnen ze als nog vullen maar dan stel ik een extra set steunen voor die pas als ze uitgehard zijn gewisseld worden.
/ps; fijn. zit ik in eens onder een ander account..? cookie in de war?
We kunnen ze als nog vullen maar dan stel ik een extra set steunen voor die pas als ze uitgehard zijn gewisseld worden.
/ps; fijn. zit ik in eens onder een ander account..? cookie in de war?
-< Team HPCmotorsport >- -< Met alle aandacht voor u en uw Mazda, H-P-C >-
Dat kan natuurlijk ook
Ziet er wel erg cool uit!
Ziet er wel erg cool uit!
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm
T3/T4 turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
barreljan schreef:Dat kan natuurlijk ook
Ziet er wel erg cool uit!
De Engine Mounts van AWR zijn echt TOP!
Ik heb zelf ook een tijdje met opgevulde K8 steuntjes gereden maar dat kan echt niet tippen aan deze van AWR... een upgrade die ik aan iedere KLZE rijder aanraad!
DJ_Mike rijd zelf met een K8 icm de AWR mounts en is er ook erg over te spreken!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen
Sjow *kuch* sjeusus wat een stof..
Tijd voor wat updates!
Sinds afgelopen jaar heb ik besloten om mijn MX3 klaar te gaan maken om er mee te gaan Time Attacken. :P
Ik heb nu de beschikking tot een sleutelhok, dus heb nu de tijd en ruimte om al mijn plannen op mijn gemakkie uit te kunnen werken.
Dus bij deze mijn projectverslag!
So far is er het volgende aan gedaan:
MOTOR:
UITLAAT:
EXTERIEUR:
INTERIEUR:
PERFORMANCE:
VELGEN & BANDEN:
ICE:
Afgelopen jaar voor het eerst gereden op Castle Comb en was eigenlijk meteen om..
To-do voor de winter periode en totaan de eerste TA:
- Luchtfilter (zit er "pas" 4 jaar op en wil een slag groter)
- Heatwrappen (uitlaatspruitstuk)
- Massaschakelaar voor motorblok
- Roostertjes in de voorbumper
- Bodem Tectyleren
- Alle slangen vervangen in het motorruim
- Chassis stijver maken, whiteline swaybar ed..
- Gegroefde brembo remschijven rondom met green- of yellowstuff blokken
- Oliekoeler monteren
- Remleidingen allemaal RVS gevlochten
- Custom RVS middenpijp icm mijn huidige Remus (stil en toch 3")
- Betere stoelen
- Branblusser monteren.
- Goede circuit helm aanschaffen.
En dan niet zo zeer voor het time attack, maar toch:
- Banden vervangen voor rondom 205-40-17
- nóg meer stickers!
- Spatschermen maken in het motorruim (ivm die happer in de kap)
- Benzineslangen vervangen voor gevlochten
Gister eens goed aan de slag gegaan met de oliekoeler. Resultaat is dat de koeler gemonteerd zit en de slangen naar de adapterplaat aan het motorblok. Ik heb helaas nog niet goed kunnen testen. Blok even aan gehad, maar moet nu eerst olie bijvullen, anders draai ik zowat droog. Vandaag of morgen ga ik hem even goed warm laten draaien en dan even belasten om te kijken of het nog ergens lekt.
Fototjes:
Adapterplaat met Dash10 aansluitingen. Oliefilter is oud, maar is alleen om ff te spoelen:
Koeler met slangen:
Ook heb ik gister gehoord dat mijn pakketje in amerika klaar ligt bij een maat van mij in los angeles.. Dus als ik in september daar op vakantie ben kan ik hem mooi mee nemen! :P
Betreffen wee mooie MSD Digital window switches! Dan kan ik eindelijk op een bank de vris tijden goed zetten!
Tijd voor wat updates!
Sinds afgelopen jaar heb ik besloten om mijn MX3 klaar te gaan maken om er mee te gaan Time Attacken. :P
Ik heb nu de beschikking tot een sleutelhok, dus heb nu de tijd en ruimte om al mijn plannen op mijn gemakkie uit te kunnen werken.
Dus bij deze mijn projectverslag!
So far is er het volgende aan gedaan:
MOTOR:
- KL-ZE 2.5i 24v V6
UITLAAT:
- - Remus einddemper
- RVS katvervanger
- RVS uitlaatspruitstuk
EXTERIEUR:
- - Stickers verwijderd
- Altezza Carbon achterlichten
- Mazdaspeed raamband voor
- LED-Flames luchthapper voorbumper
- Black Halo-Projector koplampen
- MZD Smoked stads-/ knipperlichten
- MZD Smoked LED zij-knipperlichten
- Fowljesse Window Visors
- Zijruiten getint
- Corvette style achterlichten
- JDM stickers
- TRS red tow straps voor en achter
- Pakfeifer "gold" Carbonfiber motorkap
- Custom BFMcustoms voorbumper
INTERIEUR:
- - Whitehooker sportstoelen
- Sparco 3punts gordels
- Moman Plasma tellerplaten
- JP sportstuur
- Shortshifter
- Zilveren dashdelen
- Mazdaspeed handremhoes
- Mazdaspeed aluminium emblem
- Zwart bekleedde a-stijlen
PERFORMANCE:
- - 2.5i 24v V6 KL-ZE Hybrid
- KL-DE koppen
- KL-ZE Hoogcompressie zuigers
- KL-ZE Curveneck intake
- KL-02 VAF
- MZD Custom CAI
- Mazdarati Chipped KL-01 Ecu (DE chip met ZE fuelmaps)
- Kerr Nelson HT bougiekabels
- K8 versnellingsbak
- K8 vliegwiel
- F1 Stage 3 koppeling
- Oliefilter adapterplaat t.b.v. oliedruk- en temperatuursensor
- Auto-gauge oliedruk- en temperatuurmeter
- HEI ontstekings-module
- Corksport bronze-oil shifter bushings
- MZD veerpootbrug achter
- K-Sport schroefset
- Innovate MT-X Wideband meter
- SRD Crossmember voor
- Performance Crossmember achter
- Walbro 255LPH benzinepomp
- Shiftlight met digitale toerenteller
- Anodized red olie catchtank
- Accu verplaatst naar achterbak
VELGEN & BANDEN:
- Daily; SWH GTR-Sport 17"
- 215-40-17 Wanli voor
- 205-45-17 Kumho achter
Circuit; MOMO 7,5j 3-spaaks 15"
- 195-50-15 Hankook Ventus RS-2
ICE:
- - JVC AVX-1, DVD
- JVC IPOD interface
- Sub: 2x MTX XT-1204 750W
- Front: MZD Composet Boss CH6CK 350 W piek
- Amp 1: Stealth Amp-4.8
- Amp 2: Aviator monoblock
- 35mm² Dietz Voeding
- MZD Pos. Accuklem
- MZD 35mm² Zekeringhouder
Afgelopen jaar voor het eerst gereden op Castle Comb en was eigenlijk meteen om..
To-do voor de winter periode en totaan de eerste TA:
- Luchtfilter (zit er "pas" 4 jaar op en wil een slag groter)
- Heatwrappen (uitlaatspruitstuk)
- Massaschakelaar voor motorblok
- Roostertjes in de voorbumper
- Bodem Tectyleren
- Alle slangen vervangen in het motorruim
- Chassis stijver maken, whiteline swaybar ed..
- Gegroefde brembo remschijven rondom met green- of yellowstuff blokken
- Oliekoeler monteren
- Remleidingen allemaal RVS gevlochten
- Custom RVS middenpijp icm mijn huidige Remus (stil en toch 3")
- Betere stoelen
- Branblusser monteren.
- Goede circuit helm aanschaffen.
En dan niet zo zeer voor het time attack, maar toch:
- Banden vervangen voor rondom 205-40-17
- nóg meer stickers!
- Spatschermen maken in het motorruim (ivm die happer in de kap)
- Benzineslangen vervangen voor gevlochten
Gister eens goed aan de slag gegaan met de oliekoeler. Resultaat is dat de koeler gemonteerd zit en de slangen naar de adapterplaat aan het motorblok. Ik heb helaas nog niet goed kunnen testen. Blok even aan gehad, maar moet nu eerst olie bijvullen, anders draai ik zowat droog. Vandaag of morgen ga ik hem even goed warm laten draaien en dan even belasten om te kijken of het nog ergens lekt.
Fototjes:
Adapterplaat met Dash10 aansluitingen. Oliefilter is oud, maar is alleen om ff te spoelen:
Koeler met slangen:
Ook heb ik gister gehoord dat mijn pakketje in amerika klaar ligt bij een maat van mij in los angeles.. Dus als ik in september daar op vakantie ben kan ik hem mooi mee nemen! :P
Betreffen wee mooie MSD Digital window switches! Dan kan ik eindelijk op een bank de vris tijden goed zetten!