Mx-3 dorpels

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lzs
New member
New member
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:34
Locatie: Gelderland

Mx-3 dorpels

Bericht door Lzs »

Beste leden,

Ben aan het zoeken naar de dorpels van de interieur van de mx-3. Ik probeer het te zoeken in google maar kan ze nergens vinden. Ik bedoel die pluggen die je dashboard kappen op zijn plaats houden. Ik weet dat ze ook op de kofferbakklep kappen zitten. Weet iemand hoe deze heten, waar je ze kan halen en wat je er ongeveer ervoor moet betalen?

Mvg Lzs
Gebruikersavatar
D-PAC
Pilot
Pilot
Berichten: 738
Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Schiedam

Bericht door D-PAC »

kijk eens op een sloperij. als je voor andere onderdelen gaat kan je ze gewoon
meenemen.
Afbeelding
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Als je iets specifieker kan zijn dmv een foto'tje bv. Kan ik je waarschijnlijk hieraan helpen. Ik heb nog een compleet dashboard liggen.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

http://autobodyclips.com/p18206/18206/product_info.html

Volgens mij zijn het deze..
In een zaak in Nederland helaas nog niet gevonden.
Beste gok tot nu toe is de sloop en daar een Ford/Mazda pakken.
Lzs
New member
New member
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:34
Locatie: Gelderland

Bericht door Lzs »

Super pointy! Ja dat zijn de dingen waar ik naar zoek! Kwam maar niet op de naam, blijkbaar worden ze ook gewoon klemmetjes genoemd. Probleem is wanneer ik ze zoek op de sloop dat ze niet altijd goed meer zijn. Waardoor bepaalde plastieke stukken in mijn auto piepen. Valt nog best mee met de prijzen ik zal verder ook kijken of ze in Nederland verkrijgbaar zijn.
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

Lzs schreef:Super pointy! Ja dat zijn de dingen waar ik naar zoek! Kwam maar niet op de naam, blijkbaar worden ze ook gewoon klemmetjes genoemd. Probleem is wanneer ik ze zoek op de sloop dat ze niet altijd goed meer zijn. Waardoor bepaalde plastieke stukken in mijn auto piepen. Valt nog best mee met de prijzen ik zal verder ook kijken of ze in Nederland verkrijgbaar zijn.


Mocht je wat vinden, mag je dit uiteraard delen. Ik ben wel op zoek naar een paar van die klemmen.

Hebbes: http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 5eccadd398
Laatst gewijzigd door Pointy op 24 nov 2010, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Lzs
New member
New member
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:34
Locatie: Gelderland

Bericht door Lzs »

Is goed. Wanneer ik wat vind dat zal ik het je laten weten.

Zie net dat ik de prijs een beetje verkeerd heb gezien. Ik dacht eerst dat een verpakking 1 kg bevat(waarvan ik dacht zo dat het een super mooie deal is) bleek uiteindelijk toen ik beter ging lezen dat een verpakking 25 stuks heeft. 40 cent per stuk! :shock: Nu even verder googlen of ze ergens goedkoper zijn. Thx!
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

Lzs schreef:Is goed. Wanneer ik wat vind dat zal ik het je laten weten.

Zie net dat ik de prijs een beetje verkeerd heb gezien. Ik dacht eerst dat een verpakking 1 kg bevat(waarvan ik dacht zo dat het een super mooie deal is) bleek uiteindelijk toen ik beter ging lezen dat een verpakking 25 stuks heeft. 40 cent per stuk! :shock: Nu even verder googlen of ze ergens goedkoper zijn. Thx!


Vergeet de verzendkosten niet die er bij komen. Zie ook link die ik heb ge-edit.

Nog 1: http://mx-5freaks.nl/parts.php?catId=1&start=52

Dit zou kunnen werken: http://cgi.ebay.nl/10x-6mm-Interior-Tri ... 3f02d733be

Edit: Ik ga 50 van die clips op e-bay bestellen, zoveel heb ik er bij lange na niet nodig. Hoeveel denk je er nodig te hebben? En controleer even of dit de juiste diameter is voor jou! Tegen de kostprijs gewoon: 26 ct de stuk, excl opsturen. Mocht je zelf bij die link willen bestellen is ook best hoor. ;) Ik laat weten hoe ze passen!
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

Ik heb de clips binnen en ze passen goed. Nog interesse?
Plaats reactie