Veerpootbrug KLZE
Moderator: Moderators
van deze auto:
http://www.jeroentje.nl/index.php?page=car_view&car_id=4&car_foto_id=3606#foto
staat bij dat het deze:
http://www.jeroentje.nl/index.php?page=product_view&auto_id=0150&product_id=9015050
is.
maar ik weet ook al waarom het bij mij ook niet past.
heb ook kl-1a1 koppen daarom is het blok volgens mij hoger omdat er een iets andere intake manifold op zit?
en waar is die koperen buis eigenlijk voor? bij stenniz een zilveren buis.
die zie ik op veel klze curved (mx-3.com) niet zitten.
http://www.jeroentje.nl/index.php?page=car_view&car_id=4&car_foto_id=3606#foto
staat bij dat het deze:
http://www.jeroentje.nl/index.php?page=product_view&auto_id=0150&product_id=9015050
is.
maar ik weet ook al waarom het bij mij ook niet past.
heb ook kl-1a1 koppen daarom is het blok volgens mij hoger omdat er een iets andere intake manifold op zit?
en waar is die koperen buis eigenlijk voor? bij stenniz een zilveren buis.
die zie ik op veel klze curved (mx-3.com) niet zitten.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
SstennizZ schreef:Vacuum voor de rembekrachtiging, maar over die koppen, als het goed is zit er geen hoogteverschil in het blok zelf. De ze en de zijn sowieso hoger dan de k8 omdat de inlaat gewoon veel groter is.
ik zou zeggen dat er meer klze's zijn dan alleen curved en long.
check het verschil tussen dezen dan, ten tweede heb ik het met eigen ogen gezien(de stock veerpootbrug over klze). bij mij past de stock veerpootbrug nooit.
@whitefinish, daar gaat het toch ook over. en om nou voor dat vraagje van die buis een compleet nieuw topic te maken pic moest toch al
en ik heb geen thermal spacers