Fullsize chip's
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
ja oke, maar dat moet dus via het bougiegat. En het is een curved, qua uiterlijk identiek aan SstennizZ klze.
maar hij had toch:
KL-ZE zuigers
KL-DE koppen
KL-ZE intake
maar de klze word op dit moment in gebouwd, dus kan niks bekijken :P
of het is de 2e in dit rijtje of de 5e bij mij denk ik:
http://www.oocities.com/viv95pgt/klze.html
maar hij had toch:
KL-ZE zuigers
KL-DE koppen
KL-ZE intake
maar de klze word op dit moment in gebouwd, dus kan niks bekijken :P
of het is de 2e in dit rijtje of de 5e bij mij denk ik:
http://www.oocities.com/viv95pgt/klze.html
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.
Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?
Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?
LeeTi schreef:ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.
Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?
Met inhouden, bedoel je dan dat hij bij vol gas even een soort bonk geeft? Zegmaar dat het lijkt alsof het blok even stuiterd? Ik draai ook een bijna ze op een de ecu met chip en heb dat tussen de 3000 en 4000. Komt misschien dan toch door het de ecu op een ze.
SstennizZ schreef:LeeTi schreef:ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.
Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?
Met inhouden, bedoel je dan dat hij bij vol gas even een soort bonk geeft? Zegmaar dat het lijkt alsof het blok even stuiterd? Ik draai ook een bijna ze op een de ecu met chip en heb dat tussen de 3000 en 4000. Komt misschien dan toch door het de ecu op een ze.
ik weet het niet, mijn k8 had dat ook.
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
LeeTi schreef:ik heb een Mazda MX-6 met een KL-31 blok met long-neck. Maar met een ECU voor een Curved-neck. De ECU is een aangepaste KL-DE met X-treme THINGS chip uit amerika. Nu heb ik het probleem dat hij vaak in houd rond de 3k/4k. De top snelheid met orginele velgen is ook niet hoger als een km of 220.
Nu is mij vraag kan dit door de ECU veroorzaakt worden?
Hee LeeTi stel je ook eens voor op de mx6 forum .
Kunnen wel wat meer mensen gebruiken .
Maar wat bedoel je met in houden ?
Kunnen namelijk erg veel dingen zijn .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE