Plaats hier jouw projecten...
Moderator: Moderators
SstennizZ
Pilot
Berichten: 887 Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:
Bericht
door SstennizZ » 25 okt 2010, 16:10
Nu ik eindelijk
zo goed als lekvrij ben, heb ik ff het zichtbare deel van het blok een beetje schoon gemaakt.. 8-)
Voor en daar onder na:
En nog wat extra:
Riesh
Co-Pilot
Berichten: 280 Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15
Bericht
door Riesh » 25 okt 2010, 17:02
Ziet er goed uit
Dennis_MX3
Co-Pilot
Berichten: 413 Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
Locatie: Enschede
Bericht
door Dennis_MX3 » 25 okt 2010, 18:12
Niet om het 1 of het ander, maar ze zien nu wel gelijk dat er een ander blok in ligt, of laat je hem door de RDW opnieuw keuren?
Ik zie op veel plekken hints staan naar een KL-blok.
SstennizZ
Pilot
Berichten: 887 Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:
Bericht
door SstennizZ » 25 okt 2010, 19:11
Dennis_MX3 schreef: Niet om het 1 of het ander, maar ze zien nu wel gelijk dat er een ander blok in ligt, of laat je hem door de RDW opnieuw keuren? Ik zie op veel plekken hints staan naar een KL-blok.
KL staat toch voor V6?
Riesh
Co-Pilot
Berichten: 280 Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15
Bericht
door Riesh » 25 okt 2010, 19:17
En dan nog, je blijft toch onder de 40% vermogenstoename ?
StefanV6
Pilot
Berichten: 572 Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard
Bericht
door StefanV6 » 25 okt 2010, 21:27
MZD Styling schreef: En dan nog, je blijft toch onder de 40% vermogenstoename ?
Het gaat om de volgende wijzigingen: - het aanbrengen van een motor met een andere motorcode of van een ander motortype; - het wijzigen van het aantal cilinders; - het wijzigen van de cilinderinhoud; - het wijzigen van het vermogen van de motor, waardoor deze meer dan 40% afwijkt van de oorspronkelijke waarde; - het wijzigen van de brandstofsoort, met uitzondering van de wijziging naar een al of niet tot vloeistof verdicht gas (bijvoorbeeld LPG of aardgas).
Dus de cilinderinhoud en de motorcode zijn anders.
yellow
Moderator
Berichten: 668 Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:
Bericht
door yellow » 25 okt 2010, 23:29
Tja.. en een knappe agent die het verschil weet tussen een K8 en een KL...
Ik heb al zo vaak een agent onder de motorkap gehad die niet kon vertellen of het een 1.8 of een 2.5 was...
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 26 okt 2010, 08:02
Precies, ben het met Pieter eens.
Maar... waar staat onze motorcode eigenlijk?? Ik heb hem nog niet ontdekt zo snel.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
yellow
Moderator
Berichten: 668 Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:
Bericht
door yellow » 26 okt 2010, 08:39
WhiteFinish schreef: Precies, ben het met Pieter eens. Maar... waar staat onze motorcode eigenlijk?? Ik heb hem nog niet ontdekt zo snel.
Zit er in het chassisnummer K8 ernst (kan me zwaar vergissen hoor)
JForce
Super-Pilot
Berichten: 1439 Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland
Bericht
door JForce » 26 okt 2010, 12:33
in het chassis nummer staat een B voor de 1800 motor en een C voor de 1600 motor.
JMZEC13B200######
JMZ=mazda
EC=MX3
1=2WD
3=3door
B=1800
2=5-speed
00=niks
######=serial