SstennizZ goes KLZE

Plaats hier jouw projecten...

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Nu ik eindelijk zo goed als lekvrij ben, heb ik ff het zichtbare deel van het blok een beetje schoon gemaakt.. 8-)

Voor en daar onder na:
Afbeelding
Afbeelding

En nog wat extra:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

Ziet er goed uit
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
Gebruikersavatar
Dennis_MX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 413
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
Locatie: Enschede

Bericht door Dennis_MX3 »

Niet om het 1 of het ander, maar ze zien nu wel gelijk dat er een ander blok in ligt, of laat je hem door de RDW opnieuw keuren?
Ik zie op veel plekken hints staan naar een KL-blok.
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Dennis_MX3 schreef:Niet om het 1 of het ander, maar ze zien nu wel gelijk dat er een ander blok in ligt, of laat je hem door de RDW opnieuw keuren?
Ik zie op veel plekken hints staan naar een KL-blok.


KL staat toch voor V6? :angel: :clown: :blink:
Afbeelding
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

En dan nog, je blijft toch onder de 40% vermogenstoename ?
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

MZD Styling schreef:En dan nog, je blijft toch onder de 40% vermogenstoename ?


Het gaat om de volgende wijzigingen:

- het aanbrengen van een motor met een andere motorcode of van een ander motortype;

- het wijzigen van het aantal cilinders;

- het wijzigen van de cilinderinhoud;

- het wijzigen van het vermogen van de motor, waardoor deze meer dan 40% afwijkt van de oorspronkelijke waarde;

- het wijzigen van de brandstofsoort, met uitzondering van de wijziging naar een al of niet tot vloeistof verdicht gas (bijvoorbeeld LPG of aardgas).


Dus de cilinderinhoud en de motorcode zijn anders.
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

Tja.. en een knappe agent die het verschil weet tussen een K8 en een KL...

Ik heb al zo vaak een agent onder de motorkap gehad die niet kon vertellen of het een 1.8 of een 2.5 was...
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Precies, ben het met Pieter eens.

Maar... waar staat onze motorcode eigenlijk?? Ik heb hem nog niet ontdekt zo snel.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

WhiteFinish schreef:Precies, ben het met Pieter eens.

Maar... waar staat onze motorcode eigenlijk?? Ik heb hem nog niet ontdekt zo snel.


Zit er in het chassisnummer K8 ernst (kan me zwaar vergissen hoor)
Afbeelding
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

in het chassis nummer staat een B voor de 1800 motor en een C voor de 1600 motor.

JMZEC13B200######

JMZ=mazda
EC=MX3
1=2WD
3=3door
B=1800
2=5-speed
00=niks
######=serial
Plaats reactie