Fullsize chip's
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
De chip die ik bedoelde was de kl31 chip met curvedneck vris tijden .
Deze is iets sneller dan een k31 ecu .
De chip die ik nu heb is zeker een stuk beter als de kl31 chip .
Ik kreeg er 10 whp bij . (+- 16 pk op de krukas)
En dat verschil merk je wel in hoge toeren .
Onderin is die iets minder maar dat komt omdat hij daar te arm loopt .
Binnen kort gaat er een afpr op en dan hoop ik op een kleine 5 a 6 whp extra te krijgen .
De vris tijden staan idd niet helemaal goed voor de curvedneck .
De 1ste vris klep gaat te laat open waardoor je een hoop vermogen mist onderin .
En idd de kl31 ecu heeft een begrenser op de 180 kmp .
Deze is iets sneller dan een k31 ecu .
De chip die ik nu heb is zeker een stuk beter als de kl31 chip .
Ik kreeg er 10 whp bij . (+- 16 pk op de krukas)
En dat verschil merk je wel in hoge toeren .
Onderin is die iets minder maar dat komt omdat hij daar te arm loopt .
Binnen kort gaat er een afpr op en dan hoop ik op een kleine 5 a 6 whp extra te krijgen .
De vris tijden staan idd niet helemaal goed voor de curvedneck .
De 1ste vris klep gaat te laat open waardoor je een hoop vermogen mist onderin .
En idd de kl31 ecu heeft een begrenser op de 180 kmp .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Ik kan er wel een chip in zetten voor je .
Maar vindt je dat niet zonde van de ecu ?
Dan kan je beter een k819 ecu zoeken en die dan chippen .
De kl31 kan je dan weer verkopen .
De andere chip's die ik heb zijn voor de kl02 lmm .
Voor de longneck zijn ze beter .
Alleen voor de curvedneck weet ik het verschil niet .
Dan zou je een dyno moeten doen net als ik .
Eerst met een kl31 chip en dan met een fullsize ZE chip .
Maar vindt je dat niet zonde van de ecu ?
Dan kan je beter een k819 ecu zoeken en die dan chippen .
De kl31 kan je dan weer verkopen .
De andere chip's die ik heb zijn voor de kl02 lmm .
Voor de longneck zijn ze beter .
Alleen voor de curvedneck weet ik het verschil niet .
Dan zou je een dyno moeten doen net als ik .
Eerst met een kl31 chip en dan met een fullsize ZE chip .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht