@Rooiepeen
Moderator: Moderators
- Rooiepeen
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
Zit al een tijdje naar velgen te kijken en ben er denk ik uit wat ik wil. ATS DTC Superlight.
Ik heb een beetje afgekeken van onze duitse Mx3-Tom vriend. Zijn velgen zijn zwart en dat staan niet onder de lichtere kleur groen hier in NL. Maar heb op zijn site gezien hoe ze ervoor uit hebben gezien.
http://www.mx-3-tom.de/gal_history_2008/index.html
Moet alleen nog aan hem vragen welke maat hij heeft en of ie spoor verbreders heeft of niet. Het lijkt me een 9J velg rondom maar vraag ik nog wel aan hem. 99% dat dit mijn nieuwe velgen worden.
Ik heb een beetje afgekeken van onze duitse Mx3-Tom vriend. Zijn velgen zijn zwart en dat staan niet onder de lichtere kleur groen hier in NL. Maar heb op zijn site gezien hoe ze ervoor uit hebben gezien.
http://www.mx-3-tom.de/gal_history_2008/index.html
Moet alleen nog aan hem vragen welke maat hij heeft en of ie spoor verbreders heeft of niet. Het lijkt me een 9J velg rondom maar vraag ik nog wel aan hem. 99% dat dit mijn nieuwe velgen worden.
- Rooiepeen
- Pilot
- Bouwjaar: 1992
Het is dan bijna zover. Mx-5 staat nu bij de spuiter omdat er wat plekjes zijn waar ik niet zo tevreden over ben. Volgende week is mijn Mx-3 aan de beurt. Ben alvast begonnen met strippen en dat gaat zeer vlot. Morgen alle rubbers weg halen en dan laagie lak erover.
Heb nog genoeg plannen voor de buiten kant. Zo komen er nieuwe side skirts op en dan eindelijk me JT-Lip Verlichting moet ook even onder handen genomen worden en gaan dus lekker bakken.
Ik hoop dat de Mx-3 klaar is voor 18 maart. Het word zeker nog spannend.
Heb nog genoeg plannen voor de buiten kant. Zo komen er nieuwe side skirts op en dan eindelijk me JT-Lip Verlichting moet ook even onder handen genomen worden en gaan dus lekker bakken.
Ik hoop dat de Mx-3 klaar is voor 18 maart. Het word zeker nog spannend.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: