joah maar rolling is niet echt moeilijk :P
je kan alleen sec verliezen op langzamer schakelen
KL vs K8 versnellingsbak
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Rooiepeen schreef:Dan gaan we toch maar is van de zomer weer een 5de versnelling aanpassen. Toeren gaat nu gelijk op met snelheid in 5de versnelling tot de 235 km/h en vol toerenbegrenser. Zou wel beter zijn al zou de toeren wat minder zijn al is het niet veel
Ow en in duitsland was rollende start inderdaad van 50 km/h tot de 210km/h. Yellow kwam toen wel weer dichterbij scheelde denk wel bijna 2 auto's.
Dat viel mij ook al op dat de toeren teller gelijk op gaat met de km teller .
Jij rijd met een ZE als ik het goed begrijp .
Kijk wel uit met een ZE boven de 7000 toeren .
De inlaatklepveren zijn aan de slappe kant .
De kleppen kunnen dan gaan zweven bij de 7000 toeren en de schepschotel kan dan breken .
Maar de top maakt me niet zo veel uit .
Het gaat me meer om het verbruik op de snelweg en het geluid van de motor .
De voordelen van de K8 bak wil ik behouden .
Dus neem ik de midden weg en ga dan voor de 3700 toeren met een ander 5de versnelling .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
- Rooiepeen
- Pilot
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Almere
Mazdarati MX-6 schreef:Rooiepeen schreef:Dan gaan we toch maar is van de zomer weer een 5de versnelling aanpassen. Toeren gaat nu gelijk op met snelheid in 5de versnelling tot de 235 km/h en vol toerenbegrenser. Zou wel beter zijn al zou de toeren wat minder zijn al is het niet veel
Ow en in duitsland was rollende start inderdaad van 50 km/h tot de 210km/h. Yellow kwam toen wel weer dichterbij scheelde denk wel bijna 2 auto's.
Dat viel mij ook al op dat de toeren teller gelijk op gaat met de km teller .
Jij rijd met een ZE als ik het goed begrijp .
Kijk wel uit met een ZE boven de 7000 toeren .
De inlaatklepveren zijn aan de slappe kant .
De kleppen kunnen dan gaan zweven bij de 7000 toeren en de schepschotel kan dan breken .
Maar de top maakt me niet zo veel uit .
Het gaat me meer om het verbruik op de snelweg en het geluid van de motor .
De voordelen van de K8 bak wil ik behouden .
Dus neem ik de midden weg en ga dan voor de 3700 toeren met een ander 5de versnelling .
Van die kleppen dat weet ik maar ben soms eigenwijs. Voor de rest denken we er het zelfde over.