verdelerkap soorten
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Welke ontsteking rij je .
Een kl01 ?
Daar heb je ook 2 soorten in .
Het asje waar de rotor op gaat is verschillend .
Dit is tekst van een topic van mij op het mx6 forum .
Voor de kl01 onsteking heb je 2 soorten .
De KL01-18-V05A en de KL01-18-V05
De rotor die ik van brezan kreeg was er een voor de KL01-18-V05 .
De gene die ik moest hebben was de KL01-18-V05A .
De KL01-18-V05A onsteking heeft een iets ander asje .
De KL01-18-V05A rotor past op alle 2 de onstekingen .
Alleen de KL01-18-V05 rotor past alleen op de KL01-18-V05 onsteking
De A type herken je aan de groot gedrukte A op de ontsteking naast het typr nummer .
De andere heeft dat niet .
Een kl01 ?
Daar heb je ook 2 soorten in .
Het asje waar de rotor op gaat is verschillend .
Dit is tekst van een topic van mij op het mx6 forum .
Voor de kl01 onsteking heb je 2 soorten .
De KL01-18-V05A en de KL01-18-V05
De rotor die ik van brezan kreeg was er een voor de KL01-18-V05 .
De gene die ik moest hebben was de KL01-18-V05A .
De KL01-18-V05A onsteking heeft een iets ander asje .
De KL01-18-V05A rotor past op alle 2 de onstekingen .
Alleen de KL01-18-V05 rotor past alleen op de KL01-18-V05 onsteking
De A type herken je aan de groot gedrukte A op de ontsteking naast het typr nummer .
De andere heeft dat niet .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
op mijn sticker staat kl-01 -18-200 daar onder staat 51052006062131 en daaronder staat 0030-0003 dus weet nu niet meer welke ik dan moet hebben het enige wat over een komt is kl01 18 deze komt van me k8 blok want die er op zat was stuk. dat was een tot 57071 weer heel ander nummer
seat leon topsport 1.9 tdi curpra
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Dat zou kunnen .
Als je lambda sonde de verkeerde waardes door geeft aan de ecu dan kan dat voor problemen zorgen .
Misschien dat hij dan te weinig benzine krijg bij lage toeren of te veel .
Kan ook zijn dat je een slecht verbranding hebt .
Slecht bougieskabels of slechte bougies zorgen voor een slecht verbranding .
Als je lambda sonde de verkeerde waardes door geeft aan de ecu dan kan dat voor problemen zorgen .
Misschien dat hij dan te weinig benzine krijg bij lage toeren of te veel .
Kan ook zijn dat je een slecht verbranding hebt .
Slecht bougieskabels of slechte bougies zorgen voor een slecht verbranding .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
-
- New member
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 20:21
laat je air/fuel ratio checken bij de dealer, volgas is zeker wel goed?
als de kleur van de bougies niet goed is weet je zo of hij te arm of te rijk loopt. als hij minder is spuit regelt je ecu het bij dus krijg je alleen minder mengsel dat is niet zo erg als arm lopen,
wordt je lamba sensor mooi schoon na een lang stuk rijden?
en anders gewoon ontsteking nieuw inc bougies.
als de kleur van de bougies niet goed is weet je zo of hij te arm of te rijk loopt. als hij minder is spuit regelt je ecu het bij dus krijg je alleen minder mengsel dat is niet zo erg als arm lopen,
wordt je lamba sensor mooi schoon na een lang stuk rijden?
en anders gewoon ontsteking nieuw inc bougies.
“Gas (benzine) is for washing parts, Alcohol (ethanol) is for drinking, Nitro is for racing
'voorwiel aandrijving' ik loopt toch ook niet op me handen,
'voorwiel aandrijving' ik loopt toch ook niet op me handen,