Start Probleem

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joeymeer
New member
New member
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 sep 2010, 14:09

Start Probleem

Bericht door Joeymeer »

Vanochtend onderweg naar men werk kreeg ik in een keer problemen met men auto, ik kwam bij stoplicht aan rijden en toen ik men koppeling helemaal indrukte voelde het alsof er iets knapte, daarna kreeg ik de auto niet meer in de versnelling en toen ik dat wel voor elkaar had gekregen en hem op de vluchtstrook had geplaatst wilde hij daarna niet meer starten, wat kan het probleem zijn? want het lijkt wel alsof er geen benzine ingespoten....

Edit
nadat ik een beetje rond gekeken had hier op het forum ben ik terug gegaan om naar de zekeringen te kijken, na nader onderzoek bleek er 1 kapot te zijn en nadat ik deze had vervangen starte de auto meteen maar men probleem met de aandrijving blijft, ik krijg men auto wel in de versnelling maar er is totaal geen overbrenging, alsof iemand vergeten is de koppeling te monteren, dus ik neem aan dat ik mijn koppeling moet laten vervangen of zie ik dat verkeerd?
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Waarschijnlijk versleten koppeling of druklager. In beide gevallen koppeling laten vervangen.
Koppeling kost je z'on 350eu, inbouw is zelf te doen als je plaats en gereedschap hebt. Minimaal benodigd: motortakel, goede ratelset, koppeling centreertool.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Plaats reactie