SstennizZ goes KLZE
Moderator: Moderators
SstennizZ goes KLZE
Vanmorgen heb ik mijn mx bij HPC afgegooid voor het ombouwen van K8 naar KLZE! :P
Ik zal proberen hier wat info te plaatsen met hoe het er voor staat. Ben nl afhankelijk van wat ik van Hellracer hoor, aangezien ik er niet bij aanwezig kan zijn..
Heb even snel wat foto'tjes geschoten voordat ik weer naar huis ging:
Het moet allemaal nog een beetje schoongemaakt worden enzeau, maar dit is het begin..
Spruitstukkie
MX6 bak:
De KLZE!:
Ik zal proberen hier wat info te plaatsen met hoe het er voor staat. Ben nl afhankelijk van wat ik van Hellracer hoor, aangezien ik er niet bij aanwezig kan zijn..
Heb even snel wat foto'tjes geschoten voordat ik weer naar huis ging:
Het moet allemaal nog een beetje schoongemaakt worden enzeau, maar dit is het begin..
Spruitstukkie
MX6 bak:
De KLZE!:
Laatst gewijzigd door SstennizZ op 20 nov 2010, 14:58, 3 keer totaal gewijzigd.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Het oude K8 blok hangt alleen nog in de steunen, de rest is ready to go als in; motor in de takel en steunen los bouten.
Airco is al leeg gepompt en drukloos gemaakt, al dat spul kan er ook uit maar dat gebeurd als de K8 op de grond staat in een hoekje.
ps.; waarom heeft die gel-accu van je geen hengsel eraan? nogal onhandig zo
[edit]
oja, zal morgen wat kiekjes schieten voor je
Airco is al leeg gepompt en drukloos gemaakt, al dat spul kan er ook uit maar dat gebeurd als de K8 op de grond staat in een hoekje.
ps.; waarom heeft die gel-accu van je geen hengsel eraan? nogal onhandig zo
[edit]
oja, zal morgen wat kiekjes schieten voor je
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm
T3/T4 turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
barreljan schreef:Het oude K8 blok hangt alleen nog in de steunen, de rest is ready to go als in; motor in de takel en steunen los bouten.
Airco is al leeg gepompt en drukloos gemaakt, al dat spul kan er ook uit maar dat gebeurd als de K8 op de grond staat in een hoekje.
Waarom airco leeghalen, wordt ie helemaal verwijderd? Voor en swap hoeft ie niet leeg alleen de riem eraf en de pomp van het blok schroeven.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Poef, weg met die zooi.. Gebruik het nooit, dus is alleen maar ruimte en gewicht. En buiten dat werkte het ook niet...
BruteFrits schreef:barreljan schreef:Het oude K8 blok hangt alleen nog in de steunen, de rest is ready to go als in; motor in de takel en steunen los bouten.
Airco is al leeg gepompt en drukloos gemaakt, al dat spul kan er ook uit maar dat gebeurd als de K8 op de grond staat in een hoekje.
Waarom airco leeghalen, wordt ie helemaal verwijderd? Voor en swap hoeft ie niet leeg alleen de riem eraf en de pomp van het blok schroeven.
ja gaat heel goed, auto is klaar voor weder op bouw. A/C is geheel gedemonteerd. En het nieuwe blok staat ook al klaar.
ik hoor je denken nieuwblok? ik heb vernomen dat het "rode" blok een historie heeft en daarom heb ik besloten deze niet te gebruiken. Het 'rode' blok wil ik eerst helemaal nakijken en desnoods zelf op nieuw opbouwen omwat extra zekerheid te krijgen. Stenniss zijn auto word nu voorzien van een echte japanse motor die vers uit japan komt. Deze gaan we voorzien van nieuwe onderdelen, waaronder nieuwe d-riem, filters, riemen, bougies etc. kompleet dus daarnaast hangen we er gelijk een RVS spaggeti spruitstuk aan voor extra vermogen toename.
fotos houden jullie nog even te goed omdat de server niet meewerkt
ik hoor je denken nieuwblok? ik heb vernomen dat het "rode" blok een historie heeft en daarom heb ik besloten deze niet te gebruiken. Het 'rode' blok wil ik eerst helemaal nakijken en desnoods zelf op nieuw opbouwen omwat extra zekerheid te krijgen. Stenniss zijn auto word nu voorzien van een echte japanse motor die vers uit japan komt. Deze gaan we voorzien van nieuwe onderdelen, waaronder nieuwe d-riem, filters, riemen, bougies etc. kompleet dus daarnaast hangen we er gelijk een RVS spaggeti spruitstuk aan voor extra vermogen toename.
fotos houden jullie nog even te goed omdat de server niet meewerkt
-< Team HPCmotorsport >- -< Met alle aandacht voor u en uw Mazda, H-P-C >-
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen