noodloop
Moderator: Moderators
noodloop
ik mijn mx staat in noodloop code 17
en er staat code 24 dat zou temaken hebben met brandstof systeem.
maar bij de garage vertelde ze dat ik mijn lambda moet door meten alleen konden ze me niet de waardes vertellen wie weet deze wel? of is het er iets anders aan de had?
en er staat code 24 dat zou temaken hebben met brandstof systeem.
maar bij de garage vertelde ze dat ik mijn lambda moet door meten alleen konden ze me niet de waardes vertellen wie weet deze wel? of is het er iets anders aan de had?
seat leon topsport 1.9 tdi curpra
http://www.mazdamx-3.nl/extra/downloads/OBDI_CODES.pdf
Code 17 & 24 betekend dat er fouten zitten in je feedback system.
17 is voor links en 24 is voor rechts. Dus zijn niet zo onafhankelijk als je denkt.
Loop F2-89 van het workshop manual even door en kijk of je het kan oplossen.
Code 17 & 24 betekend dat er fouten zitten in je feedback system.
17 is voor links en 24 is voor rechts. Dus zijn niet zo onafhankelijk als je denkt.
Loop F2-89 van het workshop manual even door en kijk of je het kan oplossen.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
- Locatie: Enschede
okeej ik reed gister op de dijk enhuizen leystad en denk trap hem vlink op zijn staart maar hij houd gewoon veel in. vond het zondag al raar dat ik stefanv6 met moeite kon bij houden richting jaf. en als gas los laat bij stoplicht ofzo begint hij te bokken een stationar valt hij soms uit. dus denk dat het meer is als alleen de bougies kabels. of is de onstekking schoon maken ook te proberen? zal van weekend de bougies kabels ook maar door meten. iemand nog andere idee?
seat leon topsport 1.9 tdi curpra
-
- New member
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 21 aug 2010, 20:41
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Valkenswaard
Het klinkt erg hetzelfde als wat ik heb gehad... Een scheur in de slang van de lmm naar de gasklep, hierdoor trekt ie valse lucht die niet door de lmm geregistreerd wordt en dat resulteert in slechte verbranding.
Laatst gewijzigd door Hannes81 op 09 sep 2010, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.