Plaatsen Intercooler
Moderator: Moderators
kiyamizio schreef:t3/t4 turbo ziten onder andere op nissans met een 2.2l turbo blok ik mee 220pk maar makelijk 100 meer uit te halen als je een grotere intercooler neem en de druk 0.2 hoger schroef en een klein chipje(ook duur) maar die blokken kunnen dat makelijk hebben fabrieks af. nadeeel turbo erg duur en niet veel te vinden. maar wel zeer goed voor een 2.5 v6 of in die buurt, 1.8 zou die cupra beter zijn denk ik
heb richmx-3 niet zon turbo op ze s14?
cupra turbo is makelijk te gebruiken, zeker als je 30% meer vermogen wil red je dat makelijk 1 voordeel turbo is zeer makelijk aan te komen kost niet veel gemakelijk in revisie en onderhoud en erg slijtvast
garret gt28 is ook een mooie optie. en een stuk goedkoper dan een t3.
“Gas (benzine) is for washing parts, Alcohol (ethanol) is for drinking, Nitro is for racing
'voorwiel aandrijving' ik loopt toch ook niet op me handen,
-
- New member
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/u ... nieuw.html
hier vind je zon garrett t28 gloednieuw voor 900 euro maar past dit 100% op een mx3?
hier vind je zon garrett t28 gloednieuw voor 900 euro maar past dit 100% op een mx3?
Benny schreef:http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/universele-onderdelen/368584049-garrett-t28-gloednieuw.html
er is geen turbo die 1-2-3 op een mx-3 past. hij'kan'op een mx-3 alles heb te maken met hoe verander ik me ecu!
“Gas (benzine) is for washing parts, Alcohol (ethanol) is for drinking, Nitro is for racing
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Dennis_MX3
- Co-Pilot