drive en meet almere 2010
Moderator: Moderators
- lenny-v
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
Jongens..en meisjes ofc!, ondanks dat ik me beroerd voelde was het echt een zeer geslaagde dag! heerlijk weertje op dat ene buitje na. Hoop dat iedereen nog veilig thusi aangekomen is, filmpjes krijg ik binnekort van m'n maatje met nog een hoop foto's.
groeten uit papendrecht!
groeten uit papendrecht!
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
-
- Test-Pilot
- Rooiepeen
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
Natuurlijk heb ik ook een top dag gehad. Mooi weer, leuke route en vlink wat auto's. Ik heb voor mezelf nog wel wat dingen die beter kunnen maar tja was ook maar de eerste keer voor een club. Zoiets met vrienden verloopt toch anders. Maar het was daardoor niet minder leuk of gezellig was gewoon TOP.
Zie graag de Foto's en Filmpjes tegemoed
Groet Michael
Zie graag de Foto's en Filmpjes tegemoed
Groet Michael
- zilverbird
- Co-Pilot
-
- Test-Pilot
ben zker benieuwd naar de foto's, rit was goed bedacht, mooie omgeving, goed voorbereid, volgende keer blijf ik zker eten, mijn medepassagier moest helaas naar huis, hopenlijk hebben we snel de volgende rit, zat te denken zoals met michael besproken aan iets van bij de meern beginnen richting zandvoort (tussendoor bollenvelden,landschappen enz) en dan stukje zeeweg bij zandvoort, en dan naar het circuit en dan als afsluiter van de dag een bbq op het strand, ik hoor het wel wat jullie ervan vinden
-
- Test-Pilot