gelieve indicatie geven. Mx3 1.8 v6 met 2 turbo's hoeveel PK
Moderator: Moderators
Wooh twin turbo! Ik heb maar er maar 1. Als ik h'm op standje 4 zet, dan blaast ie als een gek. Wat wel cool is, dat ik kan kiezen tussen warme lucht en koude lucht. Dit is makkelijk voor in de winter en zomer, zodat ik bv in de zomer koude lucht kan blazen.......
Voor de rest rijd m'n auto super! Ik heb een race uitlaat, racebanden, racevelgen en een sportvoorbumper. Door deze 4 dingen heb ik zeker wel 40 pk erbij gekregen.
(sorry, kon het ff niet laten )
Voor de rest rijd m'n auto super! Ik heb een race uitlaat, racebanden, racevelgen en een sportvoorbumper. Door deze 4 dingen heb ik zeker wel 40 pk erbij gekregen.
(sorry, kon het ff niet laten )
- mazdamaster
- Pilot
hahaha tis wel een beetje flauw ja, maar dit soort dingen kan je wel verwachten.
Vermogen vraag zonder specs e.d.
Hoop voor de beste jongen dat er OF 2 turbo's op het blok zijn aangesloten maar dan vraag ik me af wat ie ervoor betaald heeft en hoelang het heel blijft.
Of dat ie zichzelf vergist heeft.
Hoop niet dat ie genaaid is, zou beetje lullig zijn ......
Vermogen vraag zonder specs e.d.
Hoop voor de beste jongen dat er OF 2 turbo's op het blok zijn aangesloten maar dan vraag ik me af wat ie ervoor betaald heeft en hoelang het heel blijft.
Of dat ie zichzelf vergist heeft.
Hoop niet dat ie genaaid is, zou beetje lullig zijn ......
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>