sideskirts pakfeifer
Moderator: Moderators
sideskirts pakfeifer
hallo ,
ik had even een vraagje over de pasvorm van de sidscirts van pakfeifer moet er iets aan aangepast word oid passen ze goed ?
mvg kjell
ik had even een vraagje over de pasvorm van de sidscirts van pakfeifer moet er iets aan aangepast word oid passen ze goed ?
mvg kjell
never drive faster than you're guardian angel can fly
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
de voorbumpers van pakfeifer passen over het algemeen ook erg goed !
Sideskirts geen ervaring mee, maar pakfeifer heeft wel een goede naam met poly produkten.
Maar 1 geruststelling, je zal bijna nooit een poly produkt vinden dat perfect past in vergelijkenis met oem.
Maar het ene merk zit heel veel werk in en het andere weinig tot heel soms wel is geen.
Sideskirts geen ervaring mee, maar pakfeifer heeft wel een goede naam met poly produkten.
Maar 1 geruststelling, je zal bijna nooit een poly produkt vinden dat perfect past in vergelijkenis met oem.
Maar het ene merk zit heel veel werk in en het andere weinig tot heel soms wel is geen.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
zover ik weet heb je deze
Mazda MX3 Sideskirts MAD MAMX3-15 Prijs € 129,--
Mazda MX3 Sideskirts [NPN] prijs € 169,-
Mazda MX3 Pakfeifer Sideskirts US prijs €280
allemaal zijn ze bijna precies hetzelfde
omdat ik van een aantal leden hoorde dat je pakfeifer ook vaak moet bijplamuren enz heb ik de goedkope nippon gehaald
die waren toen in de aanbieding voor iets van 130 euro
mijn gedachte was dat ik liever 130 uitgaf dan 280 aan pakfeifer als je in beide gevallen toch zelf moet gaan kloten om het goed te krijgen.
Mazda MX3 Sideskirts MAD MAMX3-15 Prijs € 129,--
Mazda MX3 Sideskirts [NPN] prijs € 169,-
Mazda MX3 Pakfeifer Sideskirts US prijs €280
allemaal zijn ze bijna precies hetzelfde
omdat ik van een aantal leden hoorde dat je pakfeifer ook vaak moet bijplamuren enz heb ik de goedkope nippon gehaald
die waren toen in de aanbieding voor iets van 130 euro
mijn gedachte was dat ik liever 130 uitgaf dan 280 aan pakfeifer als je in beide gevallen toch zelf moet gaan kloten om het goed te krijgen.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- mazdamx3jack
- Test-Pilot
- Contacteer:
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
Het is niet zo heel moeilijk om dat zelf te vinden Jack, probeer maar eens met Google te zoeken:
http://www.google.nl/search?q=mazda+mx-3+pakfeifer+sideskirts&hl=nl&source=lnt&tbs=ctr:countryNL&cr=countryNL&sa=X&ei=gE-8TPeiGMTMswaYmuC4DQ&ved=0CA0QpwU
http://www.google.nl/search?q=mazda+mx-3+pakfeifer+sideskirts&hl=nl&source=lnt&tbs=ctr:countryNL&cr=countryNL&sa=X&ei=gE-8TPeiGMTMswaYmuC4DQ&ved=0CA0QpwU
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.