Politie haalt straatracers van de snelweg

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

dat ben ik ook wel met je eens hoor.

En vind ook dat als iemand savonds een x door trapt en het is rustig op de weg dat er een oogje dicht geknepen kan worden.

Maar goed, het blijft gewoon een feit als je dit doet moet je niet zeuren als je gepakt wordt.

If you can't do time, don't do the crime zeggen ze dan toch........

Als er familie van jou bijv. op die weg rijdt en een van die gasten verliest macht over het stuur om wat voor reden dan ook, en er gebeurd wat met ze, wil ik je nog wel is horen.....

En wat ik al zei, ff een x een sprintje of ff open trekken is heel wat anders dan gaan racen.

Tis lullig voor ze dat ze gepakt zijn maar dat is het risico wat ze zelf willen nemen.....
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

RichMX-3 schreef:dat ben ik ook wel met je eens hoor.

En vind ook dat als iemand savonds een x door trapt en het is rustig op de weg dat er een oogje dicht geknepen kan worden.

Maar goed, het blijft gewoon een feit als je dit doet moet je niet zeuren als je gepakt wordt.

If you can't do time, don't do the crime zeggen ze dan toch........

Als er familie van jou bijv. op die weg rijdt en een van die gasten verliest macht over het stuur om wat voor reden dan ook, en er gebeurd wat met ze, wil ik je nog wel is horen.....

En wat ik al zei, ff een x een sprintje of ff open trekken is heel wat anders dan gaan racen.

Tis lullig voor ze dat ze gepakt zijn maar dat is het risico wat ze zelf willen nemen.....


Precies

Maarja straatracen is ook eigenlijk een beetje de kick of je wel of niet gepakt word door de politie.

Dus ja als je dan zonodig moet racen kun je verwachten dat je een x aan de kant komt te staan.
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

RichMX-3 schreef:
Maar goed, het blijft gewoon een feit als je dit doet moet je niet zeuren als je gepakt wordt.


ja, het blijft je eigen risico.

RichMX-3 schreef:Als er familie van jou bijv. op die weg rijdt en een van die gasten verliest macht over het stuur om wat voor reden dan ook, en er gebeurd wat met ze, wil ik je nog wel is horen.....


hangt er vanaf welke familie :P, maar idd dan zal je er wel anders tegen aan kijken.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ze hebben hier van de week nog een belg opgepakt
die kwam over de "grensweg" van lozen ( B ) na weert toe gereden
is een lang recht stuk langs het kanaal
dus ook geen kruisend verkeer.
meneer was geklokt met 205 waar je maar 80 mag :shock:
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Plaats reactie