fuzzy schreef:het punt van acceleratie word beter, bij mij begint hij nu al op de 3500 toeren te accelererenipv 4500 en ja vermogenwinst? wat noem je precies vermogenwinst?hij gaat wel sneller na de 7000 toeren toe dat wel. het installeren kost hooguit een uurtje als je alles een beetje heb voorbereid (plaatje maken voor schakelaar op je gas heuvel) wat voor'n motor heb jij dan? maar je hoort hem wel tydens het rijden aanzuigen dat wel maar geen psssssht. maar je kan ook zelf een charger maken, je pakt een 12V elektro motortje (die van mij draaid 23000 tpm.) en een vennetje en je pakt een buis je zorg ervoor dat er meer dan 1psi uit komt en plaats hem zo dicht mogelijk tegen je inlaat aan maar wel min. 15 cm na de luchtsensor. pak een relais en een schakelaartje die je op de gas heuvel plaatst. en klaar ben je.
het is eigenlijk heel simpel zelf te creëren.
je mag wel es testen?
klinkt simpel en uiterst interessant, maar heb 2 erg linker handen en gaat mij nooit lukken... jij zin in om te doen?
wat is de link van het bedrijf waar de sc vandaan komt?