verschil tussen de mx3 en?
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Nou MX-3 leden, ik ben er ook niet uitgekomen! kon niets vinden hierover op het internet.
Maar even terug komend op het antwoord van scary:,
Begrijp ik nou goed dat men niet standaard ABS-Airbag-Dubbele nokkenas en remschijven op de MX-3 heeft??(ben ook maar een leek )
Want de mijne heeft een dubbele nokkenas(is mijn verteld toen deze werden vervangen vanwege koppakkingen links en rechts, dure grap trouwens ruim 1100 eurootjes) ABS Airbag en remschijven voor en achter , en de mijne heeft een "zuiger"meter net boven me asbakje zitten.
Maar even terug komend op het antwoord van scary:,
Begrijp ik nou goed dat men niet standaard ABS-Airbag-Dubbele nokkenas en remschijven op de MX-3 heeft??(ben ook maar een leek )
Want de mijne heeft een dubbele nokkenas(is mijn verteld toen deze werden vervangen vanwege koppakkingen links en rechts, dure grap trouwens ruim 1100 eurootjes) ABS Airbag en remschijven voor en achter , en de mijne heeft een "zuiger"meter net boven me asbakje zitten.
oud type 1600
Enkel nokker, geen abs en achtertrommels en geen airbag
Nieuw type 1600 (facelift model)
Dubbele nokker, geen abs en achtertrommels en geen airbag
Heb wel eens een 1600 gezien die WEL airbag had, en die had gewoon het zelfde blokje als de 1600 face lift, en die had wel achter schijve en had ook abs
Enkel nokker, geen abs en achtertrommels en geen airbag
Nieuw type 1600 (facelift model)
Dubbele nokker, geen abs en achtertrommels en geen airbag
Heb wel eens een 1600 gezien die WEL airbag had, en die had gewoon het zelfde blokje als de 1600 face lift, en die had wel achter schijve en had ook abs
- kevinvandorst
- Co-Pilot
martinenijenhuis schreef:JForce schreef:zijn ook nog mx-3 met jubilee naam, daar zie ik ook geen verschil bij
De jubileum uitvoering is wel iets anders.. de kleur: oriental red
Groetjes M&M
ow okee, maar als men deze blauw heeft gespoten..........
die kwam ik destijds tegen: 1.6I mx-3 jubilee kleur blauw
dan is het jubilee er wel af :P
Laatst gewijzigd door JForce op 02 feb 2010, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.