KLZE mx6 met K8 bak 225 km .
Je kan de 5de versnelling wel vervangen van een kl bak in de k8 bak alleen maakt dat niks uit .
De tandwielen zijn het zelfde van de bakken .
Het verschil zit hem in de overbrenging .
Als je de overbrenging over zet van een kl naar een k8 dan heb je gewoon een kl bak .
Zoek maar eens op mx6.com , probetalk en google .
Er is een site waar een japanere dit helemaal heeft uitgezocht .
Ik zelf zou gewoon voor een K8 bak gaan met een klze .
Hoe vaak rij je nou op top snelheid ?
En hoe vaak trek je hard op ?
Wat je wel kan doen volgens de mannen van probtalk is de 5de versnelling gebruiken van de FS bak (2l).
Deze schijnt wel groter te zijn .
Echter het na deel is dat je dan een groot toeren gat krijgt tussen de 4 en de 5de versnelling .
Ik heb alleen nog niks kunnen vinden dat dit echt zo is .
Ik heb al een hoop gegoogld en dit zou de enige optie zijn .