electrische super charger
Moderator: Moderators
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
electrische super charger
wie had die ook alweer? kan het topic niet meer vinden...
even a broken clock gets to be right twice a day.
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
hyperman schreef:mx3freak schreef:das mooi!
wat doet het precies met jou auto? veel winst? weinig winst? geen winst?
en hoe heb je het geinstalleerd? V6 of 1.6?
ben erg geinteresseerd erin!
stomme vraag miss, maar ook pssssht?
Nee Jasper, geen psssht
okee...
even a broken clock gets to be right twice a day.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
het punt van acceleratie word beter, bij mij begint hij nu al op de 3500 toeren te accelererenipv 4500 en ja vermogenwinst? wat noem je precies vermogenwinst?hij gaat wel sneller na de 7000 toeren toe dat wel.
het installeren kost hooguit een uurtje als je alles een beetje heb voorbereid (plaatje maken voor schakelaar op je gas heuvel)
wat voor'n motor heb jij dan?
maar je hoort hem wel tydens het rijden aanzuigen dat wel maar geen psssssht.
maar je kan ook zelf een charger maken, je pakt een 12V elektro motortje (die van mij draaid 23000 tpm.) en een vennetje en je pakt een buis je zorg ervoor dat er meer dan 1psi uit komt en plaats hem zo dicht mogelijk tegen je inlaat aan maar wel min. 15 cm na de luchtsensor.
pak een relais en een schakelaartje die je op de gas heuvel plaatst.
en klaar ben je.
het is eigenlijk heel simpel zelf te creëren.
je mag wel es testen?
het installeren kost hooguit een uurtje als je alles een beetje heb voorbereid (plaatje maken voor schakelaar op je gas heuvel)
wat voor'n motor heb jij dan?
maar je hoort hem wel tydens het rijden aanzuigen dat wel maar geen psssssht.
maar je kan ook zelf een charger maken, je pakt een 12V elektro motortje (die van mij draaid 23000 tpm.) en een vennetje en je pakt een buis je zorg ervoor dat er meer dan 1psi uit komt en plaats hem zo dicht mogelijk tegen je inlaat aan maar wel min. 15 cm na de luchtsensor.
pak een relais en een schakelaartje die je op de gas heuvel plaatst.
en klaar ben je.
het is eigenlijk heel simpel zelf te creëren.
je mag wel es testen?
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
fuzzy schreef:het punt van acceleratie word beter, bij mij begint hij nu al op de 3500 toeren te accelererenipv 4500 en ja vermogenwinst? wat noem je precies vermogenwinst?hij gaat wel sneller na de 7000 toeren toe dat wel.
het installeren kost hooguit een uurtje als je alles een beetje heb voorbereid (plaatje maken voor schakelaar op je gas heuvel)
wat voor'n motor heb jij dan?
maar je hoort hem wel tydens het rijden aanzuigen dat wel maar geen psssssht.
maar je kan ook zelf een charger maken, je pakt een 12V elektro motortje (die van mij draaid 23000 tpm.) en een vennetje en je pakt een buis je zorg ervoor dat er meer dan 1psi uit komt en plaats hem zo dicht mogelijk tegen je inlaat aan maar wel min. 15 cm na de luchtsensor.
pak een relais en een schakelaartje die je op de gas heuvel plaatst.
en klaar ben je.
het is eigenlijk heel simpel zelf te creëren.
je mag wel es testen?
ik heb de 2.0 V6 GT...
maar wat is gasheuvel????
heb jij ook V6?
even a broken clock gets to be right twice a day.