Google Wave...

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Google Wave...

Bericht door Remco- »

Google Wave!
Een tijdje terug kreeg ik een invite voor Google Wave Preview en na dit een aantal weken getest te hebben moet ik zeggen dat ik het een ontzettend mooie ontwikkeling vind. De mogelijkheden zijn gewoon enorm met dit platform en dit zal blijven groeien. Het is moeilijk om uit te leggen wat Google Wave precies is, je moet het ervaren, maar zal een aantal dingen posten hieronder...

Wat is Google Wave?
Google Wave is één van de laatste nieuwe innovaties op internet. Het is een nieuw veelbelovend communicatieplatform van Google waarbij email, instant messaging, conversatie en bewerken van documenten in elkaar over vloeien. Dankzij Google Wave zal samenwerken aan projecten veel eenvoudiger worden. Een voordeel van Google Wave is dat er geen software geïnstalleerd hoeft te worden, het is een applicatie die men kan draaien in een browser vanop gelijk welke computer.


Meer informatie over de mogelijkheden vind je hier.
En hier vind je een 1 uur en 20 minuten durende Developer Preview van Google zelf.

Sinds vorige week hebben ook diegene die door de eerst genodigden uitgenodigd waren invites gekregen om deze te delen met anderen en daarvan wil ik er een aantal delen met jullie, mochten er geïnteresseerden zijn.

Als je een invite wilt, laat het dan even weten door EERST te antwoorden op deze thread (zodat ik niet 100 PMs krijg van mensen die een invite willen en er 88 moet teleurstellen) en stuur mij daarna jouw email in PM en dan stuur ik je een invite. Uiteraard zullen diegene die het eerst reageren een invite ontvangen!
Houd er rekening mee dat dit product nog in een van de eerste BETA stages bevind en dus nog verre weg van af is en nog genoeg bugs bevat.

Om Google Wave te kunnen gebruiken moet je beschikken over een gmail account. Indien je deze nog niet hebt kan je deze aanmaken op www.gmail.com

Ik heb op dit moment 11 invites over.
Laatst gewijzigd door Remco- op 01 dec 2009, 18:30, 2 keer totaal gewijzigd.
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Hey Remco,

Doe mij die maar 8)

Groeten Léon
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

Verstuurd ^^
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Hi Remco,
Heb je nog een invite over?
Vast bedankt!
Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

tweaker2001 schreef:Hi Remco,
Heb je nog een invite over?
Vast bedankt!

Genoeg, Google was zo vrijgevig om mij van nog 8 invites te voorzien :P
PM me jouw email en ik stuur je een invite.
Plaats reactie