Katvervanger
Moderator: Moderators
- lenny-v
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
Katvervanger
Is het geluid een groot verschil tussen een katvervanger ( rechte buis dus) of een leeg geblazen kat bij een klze?...ik wil meer een soort snerp door de uitlaat heen hebben heb nu een holle kat.
mvg,
lennart
mvg,
lennart
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
Met een goedkope freeflow krijg je meestal een diep laag brommend geluid.
Wil je een "race jank" geluid, dan moet je een ander type uitlaat nemen.
Custom made maakt het mooiste geluid, want de mensen die het lassen weten welk soort demper je het beste kan gebruiken.
Maar dat is wel een dure oplossing
Wil je een "race jank" geluid, dan moet je een ander type uitlaat nemen.
Custom made maakt het mooiste geluid, want de mensen die het lassen weten welk soort demper je het beste kan gebruiken.
Maar dat is wel een dure oplossing
- lenny-v
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
Zie op youtube aantal gasten met mx-3 / 323 met klze erin en een freeflow die er echt zo'n racegeluid uit krijgen staat alleen dat ze een katvervanger erbij hebben. Maar costum made heb ik geen geld voor, ben zelf monteur dus bak en braad zelf wel wat ..middendemper weg is geen optie dan ben je binnend e kortste keren opgepakt wegens geluidsoverlast :P.
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
http://videos.streetfire.net/video/mx-3 ... _26978.htm
zoek je na deze sound ?
zoek je na deze sound ?
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
originele kat , originele middendemper , en de eind demper is verwijderd , doorgetrokken met een rechte pijp , en daar een sierstuk van sky tune op.
maar moet wel zeggen dat dat sierstukje een deel van het geluid bepaalde , hoe gek het ook klinkt
was ook een sierstuk van 80 / 90 euro , maar toen ik um er af sleep omdat ie niet meer paste met deze bumper , hoorde ik dat het geluid anders was ( minder mooi )
maar moet wel zeggen dat dat sierstukje een deel van het geluid bepaalde , hoe gek het ook klinkt
was ook een sierstuk van 80 / 90 euro , maar toen ik um er af sleep omdat ie niet meer paste met deze bumper , hoorde ik dat het geluid anders was ( minder mooi )