Remco
Moderator: Moderators
hier trouwens filmpje van miquel zijn mx3 gevonden.
Dit blijft voor mij echt die bizarste en strakste mx3 ooit gezien !
Als ik ooit weer eens een mx koop (en dat gebeurd echt wel weer is) bouw ik denk een complete replica van deze op.
Man ik was gek op die auto zeg
BTW 290 pk, maar er staat me iets van bij dat ie em ook nog boven de 300 heeft gehad.
Kijk die rpm is ff van 4.13, 8000 +
http://www.youtube.com/watch?v=NYqGuvGUOzI
Dit blijft voor mij echt die bizarste en strakste mx3 ooit gezien !
Als ik ooit weer eens een mx koop (en dat gebeurd echt wel weer is) bouw ik denk een complete replica van deze op.
Man ik was gek op die auto zeg

BTW 290 pk, maar er staat me iets van bij dat ie em ook nog boven de 300 heeft gehad.
Kijk die rpm is ff van 4.13, 8000 +

http://www.youtube.com/watch?v=NYqGuvGUOzI
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
RichMX-3 schreef:hier trouwens filmpje van miquel zijn mx3 gevonden.
Dit blijft voor mij echt die bizarste en strakste mx3 ooit gezien !
Als ik ooit weer eens een mx koop (en dat gebeurd echt wel weer is) bouw ik denk een complete replica van deze op.
Man ik was gek op die auto zeg![]()
BTW 290 pk, maar er staat me iets van bij dat ie em ook nog boven de 300 heeft gehad.
Kijk die rpm is ff van 4.13, 8000 +
http://www.youtube.com/watch?v=NYqGuvGUOzI
ja klopt, en ze staan van Jeroentjuh Tuning nu op elk evenement met die KL-ZE Turbo, op JAF en 100% stonden ze ermee,
wel een zieke motor opzich. kan me nog herinneren dat er op het kaartje stond dat die motor 294PK had ofzo


Laatst gewijzigd door jeroidMX3 op 19 okt 2009, 21:04, 2 keer totaal gewijzigd.
- Mx3 maniac
- Co-Pilot
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1995
- Locatie: spaubeek
- Contacteer:
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Ik heb me laten vertellen dat dit blok een 2.0 V6 is die uit een 323F GTI is gekomen. Puur voor de show is het blok netjes gemaakt en is de turbo er opgebouwd. Aan de inlaat kan je zoals Frank zegt zien dat dit niet het blok is geweest dat in de MX-3 van mikee lag, want die had een millenia inlaat.

Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- Mx3 maniac
- Co-Pilot
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1995
- Locatie: spaubeek
- Contacteer:
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Heren, een klein beetje off-topic vinden we niet erg maar we dwalen zo langzamerhand wel erg af. Graag details over welk inlaatspruitstuk je hebt en wat je engine-swap plannen zijn in je eigen topic zetten. Dit topic gaat over de MX-3 van Remco-
On-topic:
Remco, wanneer ga je nu eens op de dyno met je auto?
On-topic:
Remco, wanneer ga je nu eens op de dyno met je auto?


Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.