RickY schreef:ik ben ook van de partij:P lijkt me ook gezellig om dan met zijn alle ergens te gaan eten weet niet hoe de rest hierover denkt om elkaar wat beter te leren kennen omg. limburg dan
dat is zeker en goede optie gezellig ff wat eten
En omdat jij in rotterdam woon (ik zelf in delft) lijkt mij het gezellig om samen eerst naar weert te rijden, want daar is zilverbird en dan gaan we vedder naar valkenburg
groetjess michael
heey Michael,
Ik woon helaas niet in rotterdam maar tussen weert en valkenburg in. Of had je het tegen iemand anders? maar helaas had graag samen gerijd maar dan blijf ik op en neer rijden
RickY schreef:ik ben ook van de partij:P lijkt me ook gezellig om dan met zijn alle ergens te gaan eten weet niet hoe de rest hierover denkt om elkaar wat beter te leren kennen omg. limburg dan
dat is zeker en goede optie gezellig ff wat eten
En omdat jij in rotterdam woon (ik zelf in delft) lijkt mij het gezellig om samen eerst naar weert te rijden, want daar is zilverbird en dan gaan we vedder naar valkenburg
groetjess michael
heey Michael, Ik woon helaas niet in rotterdam maar tussen weert en valkenburg in. Of had je het tegen iemand anders? maar helaas had graag samen gerijd maar dan blijf ik op en neer rijden
Ik weet niet waar ik heb vandaan had maar heb me zeker vergist sorry
Maar bij weert afspreken dat gaat nog wel door dan
1 Zilverbird 19 juli maar kan alle datums
2 The-Xtreme_Mazda 19 juli alleen de 5de gaat niet dan ben ik op auto mania
3
4
5
6
7
8
9
10
3 Brutus --> kan zoals het er nu naar uitziet alle datums.
4
5
6
7
8
9
10
Brutus schreef:1 Zilverbird 19 juli maar kan alle datums 2 The-Xtreme_Mazda 19 juli alleen de 5de gaat niet dan ben ik op auto mania 3 Brutus --> kan zoals het er nu naar uitziet alle datums. 4 WhiteFinish 19 juli alleen de 5de gaat niet dan ben ik op auto mania
5 6 7 8 9 10
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
4 WhiteFinish 19 juli alleen de 5de gaat niet dan ben ik op auto mania
5 Mx3 maniac 5de zit ik op automania maar de rest van de datums kan wel
6
7
8
9
10
4 WhiteFinish 19 juli alleen de 5de gaat niet dan ben ik op auto mania
5 Mx3 maniac 5de zit ik op automania maar de rest van de datums kan wel
6 Bramx3 --> 19 juli
7
8
9
10
Mooi komen er steeds meer bij zo te zien gaat de voor keur uit naar 19 juli hoop dat het weer dan ook mee wil werken
ik zal volgende week kijken waar we gaan verzamelen en dit dan hier neer zetten
die zich hebben opgegeven krijgen nog een pm met mijn gsm nummer mocht er wat tussen komen of iets later worden of file
gr zilverbird
@ ricky als je nog mee wil geef je even op als je wil dan weet ik wie ik straks een pm kan sturen
alvast bedankt