@White mx83
Moderator: Moderators
- White_mx83
- Test-Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
?? hoe weten jullie dat?
Een eenzijdig ongelukje. Silvia is zelf gelukkig ongedeerd, maar de witte mx is total loss Extra zuur aangezien we net 2 weken geleden nieuwe schokdempers en veren hadden laten monteren en een week geleden de hoofdremleiding moesten laten vervangen voor de apk (duur!).
Als het goed is gaan we zaterdag al een andere mx-3 ophalen en de boel overzetten.
Een eenzijdig ongelukje. Silvia is zelf gelukkig ongedeerd, maar de witte mx is total loss Extra zuur aangezien we net 2 weken geleden nieuwe schokdempers en veren hadden laten monteren en een week geleden de hoofdremleiding moesten laten vervangen voor de apk (duur!).
Als het goed is gaan we zaterdag al een andere mx-3 ophalen en de boel overzetten.
- White_mx83
- Test-Pilot
hi mensen
ik leef nog... alleen me autotje heeft t wa minder goed getroffen
ik kreeg n vuurbol van me sigaret tussen me benen en die wilde ik wegslaan en toen 'knal' over n vluchtheuvel helaas kan da nie zo goed met n lagen auto
motorkap is nog recht btw
ik ga zaterdag waarschijnlijk n andere halen n mighty grey want mis r wel :(
greets Sil
ik leef nog... alleen me autotje heeft t wa minder goed getroffen
ik kreeg n vuurbol van me sigaret tussen me benen en die wilde ik wegslaan en toen 'knal' over n vluchtheuvel helaas kan da nie zo goed met n lagen auto
motorkap is nog recht btw
ik ga zaterdag waarschijnlijk n andere halen n mighty grey want mis r wel :(
greets Sil
- martinenijenhuis
- Super-Pilot