leuke reacties ook

blijf natuurlijk altijd wel een blik hier werpen maar ja je weet hoe dat gaat dat verwaterd op den duur toch steeds meer en meer...
goed, de binding met de mx3 is nu compleet weg, wel apart maar ben zeer content met de auto die ervoor terug is gekomen.
het is wel heel wat anders geworden als de mx3...
heb nu een 2001 Alfa romeo 147 gekocht. 1600cc 125pk
wel veel minder vermogen als de mx maar stuk luxer uitgerust..
cruisecontrol, climatecontrol, beige interieur en een mooie paar/blauwe metallic lak

heb niet een goeie foto nog van het exterieur omdat de fotos van de verkoper suggereerden dat de auto blauw was maar hij is in het zonlicht beetje paars/blauw ( dit is het facelift model, die van mij heeft de eerdere koplampen nog maar wel dezelfde kleur)

heerlijke wegligging en lekker luxe. er zullen gegarandeerd wel mensen zijn met hun vooroordelen over Alfa, die had ikzelf namelijk ook maar na me een slag in de rondte te hebben ingelezen ben ik er wel achter dat dit zeker niet meer het geval is met de nieuwere modellen
de alfa gaat zeker geen gekke dingen meemaken, enige wat ik wil is een nieuw setje sportdempers met veren ( eibach) nieuwe 17inch velgjes en een subtiel dakspoilertje.
voor mij een mooie complete auto, maar ik mis helaas toch wel die lekkere agressie die de mx te bieden had...