Koppakking vervangen
Moderator: Moderators
heey ik denk toch niet dat ik een lekke koppakking heb want als de motor warm is dan rookt hij niet meer.
maar nu is het probleem dat hij wel koelvloeistof blijft verbruiken:S en die circuleert ook niet constant!!
mensen, enige ervaring met deze symptonen? daarnaast word de motor ook nog warm:P
alvast bedankt he;)
maar nu is het probleem dat hij wel koelvloeistof blijft verbruiken:S en die circuleert ook niet constant!!
mensen, enige ervaring met deze symptonen? daarnaast word de motor ook nog warm:P
alvast bedankt he;)
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
-
- Co-Pilot
of nog gemakkelijker als er water bij de olie zit.
auto een dag laten staan en dan even de carterplug eruit draaien een paar slagen zodat je kan zien wat daar uitloopt,loopt er eerst water uit is je koppakking kapot,loopt er olie uit moet je verder zoeken maar 9 van de 10 keer werkte deze methode bij mij
auto een dag laten staan en dan even de carterplug eruit draaien een paar slagen zodat je kan zien wat daar uitloopt,loopt er eerst water uit is je koppakking kapot,loopt er olie uit moet je verder zoeken maar 9 van de 10 keer werkte deze methode bij mij
Mazda MX3 1.8 V6
-
- Co-Pilot
en het is logisch dat je auto niet meer rookt,auto is dan warm en de koelvloeistof verdampd via je uitlaat of de olie daarom krijg je de damp in je dop of uitlaat.Dus als je uitlaat niet meer rookt wil niets zeggen
gewoon doen op de manier wat ik eerst zei dat werkt voor jou probleem het best
gewoon doen op de manier wat ik eerst zei dat werkt voor jou probleem het best
Mazda MX3 1.8 V6
- Dikkekobus
- Co-Pilot