Wat trekken we er zoal uit met de MX-3
Moderator: Moderators
-
- New member
- mazdamaster
- Pilot
Als er wat leuks naast me staat doe ik altijd wel ff sporten....
Dit is mijn interssante lijst wat ik me nu kan bedenken
Met de 1.8 weet niet allemaal meer precies..
Met klze, en dan 1.8 chip nog
Honda integra: netaan ,
325 cabrio:
Renault clio sport 2.0 was aan geknutseld:netaan
Op snelweg vanaf 120 een golf 3 vr6: gelijk
Volkswagen polo g40 met andere chip en poelie: grip van mij was veel beter maar ding was wel snel als die ze grip had
Met probinator chip:
Golf 4 gti met 210 pk 330 nm koppel:netaan, mijn grip was iets beter
Fiat coupe turbo 2.0 16v bj 2000 ander uitlaatsysteem:gelijk
En dan nog genoeg die niet verwachten dat je geen standart 1.8 heb..
Mijn goede grip is ook wel een groot voordeel..
Dit is mijn interssante lijst wat ik me nu kan bedenken
Met de 1.8 weet niet allemaal meer precies..
Met klze, en dan 1.8 chip nog
Honda integra: netaan ,
325 cabrio:
Renault clio sport 2.0 was aan geknutseld:netaan
Op snelweg vanaf 120 een golf 3 vr6: gelijk
Volkswagen polo g40 met andere chip en poelie: grip van mij was veel beter maar ding was wel snel als die ze grip had
Met probinator chip:
Golf 4 gti met 210 pk 330 nm koppel:netaan, mijn grip was iets beter
Fiat coupe turbo 2.0 16v bj 2000 ander uitlaatsysteem:gelijk
En dan nog genoeg die niet verwachten dat je geen standart 1.8 heb..
Mijn goede grip is ook wel een groot voordeel..
- mazdamaster
- Pilot
Hiwo schreef:ja maar k vind t altijd trippe, vooral als je weet dat je sneller bent
het moet natuurlijk we een een eerlijke party zijn.
laatst haalde ik een honda civic 1.5 in . hij kon het niet hebben en probeerde mij weer in te halen. ik heb een 2.5 klze. dus dat ging hem niet lukken . maar das logische maar geen eerlijke competitie. dus ook niet veel aa..
'Hey mensen,
Ik heb laatst flink liggen trappen tegen golf 3 vr6 ( gewoon binnendoor en op de autosnelweg). Tot mijn verbazing ging het steeds precies, maar dan ook precies gelijk op. En dat terwijl ik een 2.5 laag compressie klze blokje heb. Vind het zelf een beetje vreemd want het rekensommetje is vrij eenvoudig. Het vr6 blok van die vriend is wel een halfjaartje geleden compleet gereviseerd en heeft een spaghetti spruitstukje daarachter een redelijk goed uitlaatsysteem maar goed.
Ondanks deze teleurstelling denk ik dat er niets mis is met mijn blokje, maar kan het misschien zijn dat de originele brandstofpomp (van de 1. eigenlijk niet sterk genoeg is? Ik heb nu maar voor de zekerheid toch zo'n walbro besteld...
Auto's die ik al vaak eruit heb gereden zijn vooral bmw 3.25 en dat blijft altijd leuk....
Ik heb laatst flink liggen trappen tegen golf 3 vr6 ( gewoon binnendoor en op de autosnelweg). Tot mijn verbazing ging het steeds precies, maar dan ook precies gelijk op. En dat terwijl ik een 2.5 laag compressie klze blokje heb. Vind het zelf een beetje vreemd want het rekensommetje is vrij eenvoudig. Het vr6 blok van die vriend is wel een halfjaartje geleden compleet gereviseerd en heeft een spaghetti spruitstukje daarachter een redelijk goed uitlaatsysteem maar goed.
Ondanks deze teleurstelling denk ik dat er niets mis is met mijn blokje, maar kan het misschien zijn dat de originele brandstofpomp (van de 1. eigenlijk niet sterk genoeg is? Ik heb nu maar voor de zekerheid toch zo'n walbro besteld...
Auto's die ik al vaak eruit heb gereden zijn vooral bmw 3.25 en dat blijft altijd leuk....