Ik raad toch iedereen aan om niet aan die luchtschroef te komen als het niet nodig is.
Die zijn redelijk gevoelig en als je auto toch al goed loopt (100rpm meer stationair of pas na 20 sec weer rustig stationair) GEWOON ZO LATEN!
Als ie niet meer rustig terugzakt moet je er wat aan gaan doen, de luchtschroef is zo gevoelig en klote om af te stellen !
Maja... dat is mijn mening
hoog toerental bij koude motor
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Ik had het volgende opgemerkt en daarom ff gaan zoeken voordat ik weer een nieuw topc begin over iets dat al vaker is besproken
Mijn motor loopt bij een koude start 1.500 tpm en als hij warm is blijft hij netjes rond 500 tpm lopen. Zoals ik hier lees is dit dus normaal voor een V6??? Anders kan ik deze nog onder garantie laten nakijken
Mijn motor loopt bij een koude start 1.500 tpm en als hij warm is blijft hij netjes rond 500 tpm lopen. Zoals ik hier lees is dit dus normaal voor een V6??? Anders kan ik deze nog onder garantie laten nakijken
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer: