@Brutus
Moderator: Moderators
- Brutus
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
ronin schreef:netjes
maar nu ben ik benieuwt hoe branden die lampjes in het donker van je achterlichten??
succes en veel plezier met je auto:P
Die lampen heb ik vandaag besteld en kan ik in het weekend afhalen en plaatsen. Dus dan zullen jullie het ook zien.
Ik ben net zo benieuwd als jullie
Greetz Brutus
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- Brutus
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Vandaag was het dan eindelijke zo ver. Het hele dashboard is voorzien van LED verlichting. Tevens zijn ook de nieuwe achterlichten voorzien van LED verlichting.
Allereerst zijn we begonnen met het verwisselen van het kachelbedieningsplaatje. Waarvoor dank aan Richard (mzd-styling) voor het uithalen hiervan.
De bestelde T10 LED vervangers van Leds-buy. Alleen heb ik de behuizing ervan verwijderd zodat ik hem kan monteren in een T5 fitting.
Zie hierbij het resultaat gemonteerd en wel...
Dit zelfde ook nog maar voor de knoppen in het dashboard gedaan. Deze had ik eerder al voorzien van een kleine LED maar deze geven zoveel licht dat het beter uitziet als je ze allemaal vervangt voor dezelfde.
Hierbij nog wat wazige foto's met het totale eindresultaat.
De LED verlichting in de achterlichten. Tevens ook de Corvette style toegepast op de achterlichten. Alleen heb ik het zo gemaakt dat ik ze met een schakelaar onder de handrem kan aan en uitzetten. Handig voor politie controle of APK. Het mistlicht werkt altijd op de beide binnen lampen en het remlicht en gewone licht kan dan geschakeld worden.
Greetz Brutus
Allereerst zijn we begonnen met het verwisselen van het kachelbedieningsplaatje. Waarvoor dank aan Richard (mzd-styling) voor het uithalen hiervan.
De bestelde T10 LED vervangers van Leds-buy. Alleen heb ik de behuizing ervan verwijderd zodat ik hem kan monteren in een T5 fitting.
Zie hierbij het resultaat gemonteerd en wel...
Dit zelfde ook nog maar voor de knoppen in het dashboard gedaan. Deze had ik eerder al voorzien van een kleine LED maar deze geven zoveel licht dat het beter uitziet als je ze allemaal vervangt voor dezelfde.
Hierbij nog wat wazige foto's met het totale eindresultaat.
De LED verlichting in de achterlichten. Tevens ook de Corvette style toegepast op de achterlichten. Alleen heb ik het zo gemaakt dat ik ze met een schakelaar onder de handrem kan aan en uitzetten. Handig voor politie controle of APK. Het mistlicht werkt altijd op de beide binnen lampen en het remlicht en gewone licht kan dan geschakeld worden.
Greetz Brutus
Laatst gewijzigd door Brutus op 28 jun 2012, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.