@WhiteFinish KLDE 1e keer gelopen
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Inmiddels dus het volgende probleem tegen gekomen dat de koppeling op was.
Als het goed is, is er nu een clutchmaster stage 3 koppeling onderweg
Tevens had ik een haarscheurtje in mijn voorste kleppendeksel maar met dank aan Bram kon ik een andere krijgen... Bram nogmaals bedankt
Inmiddels zit dus de millenia dynamo en magnecor bougiekabels op mijn mx
Verder nog een optima bluetop gekocht zodat ik niet elke keer mijn accu leegmaak als ik weer eens iets ben het testen.
Ook ben ik tussendoor nog een beetje het klooien om een mooie meterhouder te maken voor mijn 5" tacho-, lachgasdruk en wideband meter. Maar daarover later meer
Als het goed is, is er nu een clutchmaster stage 3 koppeling onderweg
Tevens had ik een haarscheurtje in mijn voorste kleppendeksel maar met dank aan Bram kon ik een andere krijgen... Bram nogmaals bedankt
Inmiddels zit dus de millenia dynamo en magnecor bougiekabels op mijn mx
Verder nog een optima bluetop gekocht zodat ik niet elke keer mijn accu leegmaak als ik weer eens iets ben het testen.
Ook ben ik tussendoor nog een beetje het klooien om een mooie meterhouder te maken voor mijn 5" tacho-, lachgasdruk en wideband meter. Maar daarover later meer
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
Mijn koppeling dus aan het begin van de week geinstalleerd
Gister en vandaag bezig geweest het spruitstuk in te wikkelen in zo'n isolerende tape. Pfff dat spul jeukt
Het heeft ff wat tijd gekocht maar het zit er netjes omheen
Gister en vandaag bezig geweest het spruitstuk in te wikkelen in zo'n isolerende tape. Pfff dat spul jeukt
Het heeft ff wat tijd gekocht maar het zit er netjes omheen
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
Gister een voltmetertje gekocht.
Aangezien ik vorig jaar bijna stilstond in de buurt van Amsterdam vind ik het toch wel fijn om te zien hoe het gaat met mijn accu/dynamo.
Om de rest van de meters te matchen
RaidHp Nightflight voltmeter
Aangezien ik vorig jaar bijna stilstond in de buurt van Amsterdam vind ik het toch wel fijn om te zien hoe het gaat met mijn accu/dynamo.
Om de rest van de meters te matchen
RaidHp Nightflight voltmeter
- Bijlagen
-
- Voltmeter.JPG (160.54 KiB) 1998 keer bekeken
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
gewoon op een vaste 12V lijn nemen, evt dedicated aansluiten op de accu, dat zal ook wel werken maar vergeet dan niet om er even een zekering tussen te doen als je dat doet...
anders gewoon via een 12V lijn ergens onder je dash, deze is al afgezekerd dus dat scheelt dan weer
anders gewoon via een 12V lijn ergens onder je dash, deze is al afgezekerd dus dat scheelt dan weer
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten