tsjaa wat voor stijl is de jouwe ? wat voor stijl wil je je mx maken.
Wat voor achterbumper heb je of komt erop en welke skirts ?
Wil je echt voor de race look, zou ik toch voor de g-style of pakfeifer gaan, wil je meer low and go/driftlook dan de driftstyle.
De blitz is niet echt mijn ding maar smaken verschillen, en je moet uiteraard zelf doen wat je het mooiste vind.
En pasvorm is gewoon hetzelfde als andere polyester bumpers.
Nogmaals jij en ik kunnen dezelfde bumper bestellen en die van jou past goed en mijne niet.
het is maar net hoe die uit de mal is gekomen....... het blijft altijd een gokje maar wat je nooit mee zal maken is dat je een kit besteld die net zo strak past als je standaard bumpers er zit vrijwel altijd werk aan.
pasvorm bumper
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
-
- Co-Pilot
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 01 jan 2009, 17:24
- Locatie: Horn(Limburg)
Heb een beetje aparte stijl,sportief,strak en clean en laag.
Bumpers maak ik toch zelf uniek,hou er niet zo van dat er duizenden dezelfde zijn,geef er toch mijn eigen draai aan.. Heeft iemand de blitz op zijn auto?toch even kijken hoe het staat maar weet bijna zeker waar ik voor ga..
Bumpers maak ik toch zelf uniek,hou er niet zo van dat er duizenden dezelfde zijn,geef er toch mijn eigen draai aan.. Heeft iemand de blitz op zijn auto?toch even kijken hoe het staat maar weet bijna zeker waar ik voor ga..
Mazda MX3 1.8 V6
die blitz nee niet echt mijn ding.............
Maar mag ik vragen als je toch zelf je bumpers aanpast, waarom ben je dan zo gefocust op de pasvorm.
Als je ze toch al onder handen neemt maakt het ook niet uit als ie minder past, dat neem je dan gelijk mee of zie ik dat verkeerd.
Ik dacht dat je juist zo min mogelijk werk er aan wilde besteden.
Als je gaat customizen zeg ik, koop de radical, zaag em doormidden (horizontaal) en zet em lager.
Dan heb je een vrij unieke bumper (er rijden weinig met die) en het model vind ik erg vet !
Maar mag ik vragen als je toch zelf je bumpers aanpast, waarom ben je dan zo gefocust op de pasvorm.
Als je ze toch al onder handen neemt maakt het ook niet uit als ie minder past, dat neem je dan gelijk mee of zie ik dat verkeerd.
Ik dacht dat je juist zo min mogelijk werk er aan wilde besteden.
Als je gaat customizen zeg ik, koop de radical, zaag em doormidden (horizontaal) en zet em lager.
Dan heb je een vrij unieke bumper (er rijden weinig met die) en het model vind ik erg vet !
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
- Co-Pilot
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 01 jan 2009, 17:24
- Locatie: Horn(Limburg)