@ Scary
Moderator: Moderators
nooit last van gehad..........
Maaruh een beetje kraken, tsjaa de meeste mx3tjes komen tussen 92 en 95 vandaan.
Mag het wat kraken, maar op zo'n manier degelijk dan zou ik lekker voor een jongere toyota gaan ofzo.
Nadeel van de jappen is dat ze in aanschaf een stuk duurder zijn dan andere merken, maar dat heb ik er graag voor over want ze zijn ook min. 50 x beter, das gewoon een feit.
Maatje van mij rijd al jaren bmw.
Zijn allereerste was een topper, mankeerde nooit wat aan.
Hij is nu alweer 3 of 4 bmws verder (en nee geen ouwe puinzooi) maar alleen maar panne elke x met die dingen.
Maaruh een beetje kraken, tsjaa de meeste mx3tjes komen tussen 92 en 95 vandaan.
Mag het wat kraken, maar op zo'n manier degelijk dan zou ik lekker voor een jongere toyota gaan ofzo.
Nadeel van de jappen is dat ze in aanschaf een stuk duurder zijn dan andere merken, maar dat heb ik er graag voor over want ze zijn ook min. 50 x beter, das gewoon een feit.
Maatje van mij rijd al jaren bmw.
Zijn allereerste was een topper, mankeerde nooit wat aan.
Hij is nu alweer 3 of 4 bmws verder (en nee geen ouwe puinzooi) maar alleen maar panne elke x met die dingen.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
- Pilot
weet je wel zeker, dat het in onderdelen verkopen een goed idee is??
je ben niet de enige die het zo doet, en aangezien jou auto nog vrij nieuw is, zit je straks met een halve mx-3
waar je niets meer voor krijgt!
zou persoonlijk dingen ruilen!
dan kan je iig je mx-3 nog standaard verkopen waar je minimaal 2000 euro voor krijgt!
dat ga je nooooit halen met losse onderdeeltjes!
tis maar een idee hoor, mischien denk jij er anders over.
je heb wel pech met de huidige crisis voor het verkopen.
je ben niet de enige die het zo doet, en aangezien jou auto nog vrij nieuw is, zit je straks met een halve mx-3
waar je niets meer voor krijgt!
zou persoonlijk dingen ruilen!
dan kan je iig je mx-3 nog standaard verkopen waar je minimaal 2000 euro voor krijgt!
dat ga je nooooit halen met losse onderdeeltjes!
tis maar een idee hoor, mischien denk jij er anders over.
je heb wel pech met de huidige crisis voor het verkopen.